Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:30:50 GMT

گل لاله واژگون رضوانشهر در حال انقراض است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۷۸۱۶۷

رئیس اداره محیط زیست شهرستان رضوانشهر گفت: گل لاله واژگون از گلهای بومی شهرستان رضوانشهر در حال انقراض است.

‌‌به گزارش ایسنا، به مناسبت روز جهانی محیط زیست نقاشی دیواری با شعار جهانی من با طبیعتم در یکی از دیوارهای مدارس رضوانشهر برگزار شد.

میغی رئیس اداره محیط زیست شهرستان رضوانشهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن روز جهانی محیط زیست نقاشی دیواری با موضوع شعار جهانی ما با طبیعتیم در دیوارهای مدارس رضوانشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم توسط هنرجویان نقاشی هنرکنده سپید رضوانشهر و با حضور گروه‌های مردم نهاد و عموم مردم برگزار شد.

میغی تصریح کرد: یکی از موضوعات نقاشی دیواری ، گل لاله واژگون بود که بومی شهرستان رضوانشهر بوده و در حال انقراض است که به عنوان سمبل و نماد محیط زیست شهرستان رضوانشهر معرفی شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت ۲ اردیبهشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال" مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک نجات زمین" در مدرسه حضرت رقیه (س) شهر آواجیق چالدران برگزار شد.    آذریار با بیان اینکه این برنامه با هدف تجدید پیمان دانش آموزان به عنوان آیندگان محیط زیست با زمین و حفاظت از آن اجرا شد افزود:برپایی مراسم گرامیداشت روز جهانی زمین یادآورمطلب زمین، تنها سیاره شناخته شده قابل سکونت برای بشریت و امانتی در دست همه انسان‌های است که باید از آن به درستی حفاظت کرد و این امانت را به آیندگان سپرد.   وی اظهار کرد: پراکندن زباله به ویژه وسایل پلاستیکی در محیط زیست، زمین را به محیطی ناامن برای زندگی همگان تبدیل کرده و گاه باعث می‌شود تا حیات بسیاری از گونه‌های جانوری نیز در معرض خطر قرار گیرد.    برگزاری نمایشگاه نقاشی و انشاء نویسی و شعرخوانی و پاکسازی نمادین محوطه مدرسه با موضوع حفاظت از زمین و تجلیل از نفرات برتر از جمله دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم بود

دیگر خبرها

  • ممنوعیت چیدن لاله واژگون
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران
  •  مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • تصاویر | دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • حقایقی در مورد سیاره آبی
  • روز زمین پاک، نمادی برای حفاظت از محیط زیست
  • روز زمین ۱۴۰۳+ شعار و پوستر Earth Day 2024
  • اجرای طرح «کمپین بی‌زباله» در چهارمحال و بختیاری
  • لاله های واژگون در روستای قطارآقاج شیرین سو