Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست>مجلس - ایلنا نوشت: نماینده لنگرود گفت: تروریست‌ها قصد ورود به صحن علنی مجلس را داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی موفق به ورود نشدند.

مهرداد بائوج لاهوتی در تشریح وضعیت امروز مجلس در پی حمله تروریستی مهاجمان ناشناس گفت: مهاجمان در ساختمان ملاقات مردمی نمایندگان و چند نفری از نمایندگان و کارکنان در آن ساختمان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریست‌ها چهار نفر هستند که یک نفر آنها کشته شده‌ است و ساختمان در محاصره قرار دارد. با توجه به اینکه جلسه علنی بود، نمایندگان به جز آقای افتخاری در دفاتر حضور نداشتند.

لاهوتی گفت: تروریست‌ها قصد ورود به صحن علنی مجلس را داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی موفق به ورود نشدند. اکنون بیش از ۹۹ درصد نمایندگان از مجلس خارج شده‌اند و پیش بینی می‌کنم تا دو ساعت دیگر این قائله تمام شود.

همسر ۲ نماینده زن مجلس در چنگال افراد مسلح

همچنین مهر نوشت:

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس گفت: همسر و دختر نماینده شهرضا و همسر نماینده مبارکه در دفاتر نمایندگان در چنگال افراد مسلح قرار دارند.

احمد علیرضابیگی از شهادت ۸ نفر در جریان حمله افراد مسلح به مجلس و مجروح شدن ۳۳ تن دیگر خبر داد.

وی اظهار داشت: دو نفر از افراد مسلح خود را طی عملیات انتحاری، در ساختمان‌های مجلس منفجر کردند و تعداد دیگری از این افراد هنوز در حال مقاومت هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از بستگان نمایندگان نیز هنوز در اتاق‌های ملاقات حضور دارند. همسر خانم سعیدی نماینده مبارکه و همسر و دختر خانم محمودی نماینده شهرضا هنوز در دفاتر نمایندگان حضور دارند.

روایت یکی از کارمندان مجلس

همچنین ایسنا نوشت:

یکی از کارمندان مجلس شورای اسلامی که دقایقی پیش به همراه سایر کارمندان مجلس به بیرون ساختمان پارلمان هدایت شده گفت که هزاران پوکه اسلحه در طبقات دفاتر نمایندگان به چشم می‌خورد.

این کارمند مجلس اظهار کرد: ما در طبقه دوم دفاتر نمایندگان حضور داشتیم که صدای انفجار رگباری از داخل ساختمان به گوش خورد؛ مهاجمین مسلح با حضور در ساختمان دفاتر نمایندگان اقدام به تیراندازی به سمت دفاتر کردند. کارمندان در دفاتر پناه گرفتند و مهاجمان مکررا دیوارهای دفاتر را به رگبار می بستند. کارمندان دوبار صدای انفجار مهیب از ساختمان دفاتر را شنیده اند.

2727

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلم| ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا
  • ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا + فیلم
  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد