Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به راه‌های برخورداری از لطف ویژه خدا و امداد غیبی گفت: اگر کسی یاری‌گر مردم باشد خداوند نیز به او کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز در سخنرانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به جنگ بدر اظهار داشت: آرام کردن قلب‌ها، ثبات قدم و انداختن رعب در دل دشمن از جمله امدادهای غیبی بود که سبب پیروزی مسلمانان در جنگ بدر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه و دانشگاه به موارد و انواع امداد غیبی در امور روزانه انسان اشاره کرد و افزود: امداد غیبی بحث امور غیرمادی است یعنی الطاف ویژه‌ای که منجر به شفای بیمار می‌شود و یا مواردی که حساب بر روی آن باز نکرده‌ایم و روزی سمت انسان می‌آید.

وی با اشاره به راه‌های برخورداری از لطف ویژه خدا و امداد غیبی گفت: اگر کسی یاری‌گر مردم باشد، خداوند نیز به او کمک می‌کند، یکی دیگر از راه‌های امداد غیبی عمل به یقینیات استاینکه یقین داریم دروغ بد است دروغ نگوییم یا اینکه به نماز و روزه یقین داریم آن را انجام دهیم.

رفیعی بیان کرد: کسی که می‌خواهد امداد غیبی شامل حال او شود باید باور و یقین به امداد غیبی داشته باشد، همچنین تقوا و صبر سبب می‌شود تا امداد غیبی شامل حال انسان شود، البته نباید در راه تقوا و پرهیزگاری ناامید شدوظیفه نخست انسان در راه و طی مسیر تلاش و کوشش است.

وی ویژگی دیگر انسانی که امداد غیبی شامل حال او می‌شود را استقامت در راه خدا دانست و گفت: وقتی اسم خدا را آوردیم باید در راه خداوند استقامت کنیمتا امدادهای غیبی شامل حال انسان شودنمونه امدادهای غیبی را می‌توان در هشت سال جنگ تحمیلی دید که بسیار متعدد و متنوع هستند.

عضو هیئت‌علمی جامعه‌المصطفی توسل به اباعبدالله(ع) و تربت حضرت سیدالشهدا(ع) را از دیگر راه‌های امدادهای غیبی بیان و خاطرنشان کرد: اثر تربت امام حسین(ع) بسیار شگفت‌انگیز است و اثرات شگفت‌انگیز آن در زندگی بزرگان دیده می‌شود.

انتهای پیام/

R7854/P1357/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا سیمای خراسان شمالی؛ در آستانه گرامیداشت روز ارتش، اردوی جهادی درمانی در روستای حصار حسینی بجنورد برگزار شد.
در این اردوی یک روزه، خدمات درمانی با حضور متخصص زنان، پزشک عمومی، دندانپزشک، مشاوره و روانشناسی و تزریقات و همچنین دارو‌های رایگان بر اساس نسخه پزشک ارائه شد.
بیش از ۷۰۰ نفر از اهالی روستای حصار حسینی بجنورد در این اردوی جهادی از خدمات درمانی برخوردار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تونل‌های انتقال آب چهارمحال و بختیاری را به کویر تبدیل می‌کنند
  • چرا زندگی پس از زندگی هنوز پربیننده است؟
  • برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش
  • تأمین مسکن برای مددجویان از اقدامات مهم در استان بوشهر است
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق