Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:مهرداد بائوج لاهوتی در تشریح وضعیت امروز مجلسدر پی حمله تروریستی مهاجمان ناشناس گفت: مهاجمان در ساختمان ملاقات مردمی  نمایندگان و چند نفری از نمایندگان و کارکنان درآن ساختمان حضور دارند.تروریست‌ها چهار نفر هستند که یک نفر آنها کشته شده‌ است و ساختماندر محاصره قرار دارد.با توجه به اینکه جلسه علنی بود، نمایندگان به جز آقای افتخاری دردفاتر حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاهوتی گفت: تروریست‌ها قصد ورود به صحن علنی مجلسرا داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی موفق به ورود نشدند. اکنون بیش از ۹۹ درصد نمایندگان از مجلس خارج شده‌اند و پیش بینی می‌کنم تا دو ساعت دیگراین قائله تمام شود.

همسر ۲ نمایندهزن مجلس در چنگال افراد مسلح

همچنین مهر نوشت:

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس گفت: همسرو دختر نماینده شهرضا و همسر نماینده مبارکه در دفاتر نمایندگان در چنگال افراد مسلحقرار دارند.

احمد علیرضابیگی از شهادت ۸ نفر در جریان حمله افراد مسلح به مجلس و مجروح شدن ۳۳ تن دیگر خبر داد.

وی اظهار داشت: دو نفر از افراد مسلح خود را طیعملیات انتحاری، در ساختمان‌های مجلس منفجر کردند و تعداد دیگری از این افراد هنوزدر حال مقاومت هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادیاز بستگان نمایندگان نیز هنوز در اتاق‌های ملاقات حضور دارند. همسر خانم سعیدی نمایندهمبارکه و همسر و دختر خانم محمودی نماینده شهرضا هنوز در دفاتر نمایندگان حضور دارند.

روایت یکی از کارمندان مجلس

همچنین ایسنا نوشت:

یکی از کارمندان مجلس شورای اسلامی که دقایقی پیشبه همراه سایر کارمندان مجلس به بیرون ساختمان پارلمان هدایت شده گفت که هزاران پوکهاسلحه در طبقات دفاتر نمایندگان به چشم می‌خورد.

این کارمند مجلس اظهار کرد: ما در طبقه دوم دفاترنمایندگان حضور داشتیم که صدای انفجار رگباری از داخل ساختمان به گوش خورد؛ مهاجمینمسلح با حضور در ساختمان دفاتر نمایندگان اقدام به تیراندازی به سمت دفاتر کردند. کارمندان در دفاتر پناه گرفتند و مهاجمانمکررا دیوارهای دفاتر را به رگبار می بستند.کارمندان دوبار صدای انفجار مهیب از ساختمان دفاتر را شنیده اند.

2727

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از خانه ملت، صبا آذرپیک که اخیراً تهمت‌هایی دروغ نسبت به رئیس مجلس و برخی نمایندگان مطرح کرده بود، به ۲ سال حبس، عذرخواهی و اعاده‌حیثیت از شکّات، جزای نقدی و ممنوعیت از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت قطعی محکوم شد.

در پی شکایت‌های جداگانه از صبا آذرپیک از سوی مجلس شورای اسلامی، محسن دهنوی و زهرا شیخی نمایندگان تهران و اصفهان و دو شاکی دیگر به اتهام نشر اکاذیب، افترا و تهدید وی به ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی و اعاده‌حیثیت از شکّات از طریق عذرخواهی در یک روزنامه رسمی به انتخاب قاضی به دلیل ۵ فقره نشر اکاذیب، یک سال حبس تعزیری به اتهام تهدید و جزای نقدی به دلیل ۵ فقره اتهام و ۲ سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی به‌صورت قطعی محکوم شده بود.

براین‌اساس صبا آذرپیک که در سال‌های گذشته در پوشش افشاگری اقدام به تهمت پراکنی دروغ علیه برخی نمایندگان، رئیس مجلس و نیز کلیت مجلس شورای اسلامی کرده بود، به دلیل نشر اکاذیب، افترا و تهدید به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی و پرداخت جزای نقدی محکوم شد و این حکم لازم‌الاجراست.

کد خبر 848876 برچسب‌ها دادگاه خبر ویژه مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • (ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم