Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: در ادارات اردبیل و شهرستان‌ها در مورد ثبت‌نام و پخش کارت هوشمند ملی به لحاظ زیرساخت و تجهیزات آمادگی داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، احمد عبداللهی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل اظهار داشت:در ادارات اردبیل و شهرستان‌ها در مورد ثبت‌نام و پخش کارت هوشمند ملی به لحاظ زیرساخت و تجهیزات آمادگی داریم و امیدواریم همکاری لازم را داشته و با ایجاد فضای صمیمی و انجام قانونی کارها به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد وضعیت ادارات پست از لحاظ فضای موجود و مشکلات موجود تصریح کرد: امیدواریم با ارتباط مستمر با اداره کل ثبت احوال خدمات مطلوب ارائه دهیم که در این راستاخدمات شناسنامه را در دفاتر استان فراهم می‌کنیم تا از این طریق به مردم خدمات مناسبی ارائه دهیم.

وی از انعقاد تفاهم نامه همکاری این اداره کل با ثبت احوال در موردارائه خدمات کارت هوشمند ملی در سطح استانخبر داد و افزود: با امضای این تفاهم‌نامه همکاری‌ها و تعامل بین دو اداره کل افزایش یافته و تلاش می‌کنیم این امر زمینه‌ساز ارتقای کمی و کیفی هر چه بیشتر خدمات ارائه شده توسط دو دستگاه شود.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل نیز در این نشست گفت: ظرفیت پست برای ارائه انواع خدمات بسیار زیاد است و پست استان می‌تواند با اجرای بخشنامه‌ها و چهارچوب‌های ثبت احوال خدمات بهتری را در راستای کارت هوشمند ملی ارائه کند.

اسد حسن‌زاده بیان کرد: بسیاری از دفاتر تجهیزات و امکانات لازم را در ایستگاه‌ها سریعا تکمیل کرده و خدمات ثبت احوال را دریافت می‌کنند و در این راستا از اداره کل پست انتظار زیادی داریم.

وی با اشاره به اهمیت ثبت احوال و ارائه خدمات هویتی و نظارت مستمر ثبت احوال و مدیران فنی اظهار کرد: برخی مشکلات و ناهماهنگی در دفاتر مستقر در پست وجود دارد که تلاش می‌کنیم باعمل به قرارداد در بعد نیروی انسانی، مالی و تداوم همکاری بتوانیم از این موارد کاهش دهیم که در صورت همکاری خوب در مورد دیگر خدمات نیز تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل