Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@13:10:26 GMT

تولید کارت گرافیک خارجی برای تقویت لپ‌تاپ‌های ضعیف

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۷۹۸۵۸

تولید کارت گرافیک خارجی برای تقویت لپ‌تاپ‌های ضعیف



این مجموعه شامل دو نمایشگر متفاوت، یک موشواره اختصاصی اجرای بازی‌های ویدئویی، یک صفحه کلید و یک کیس حاوی کارت گرافیکی است.


به گزارش ایتنا از مهر، کارت گرافیکی خارجی عرضه شده توسط اچ.پی با اتصال به رایانه‌ها، توان پردازش آنها را افزایش داده و موجب می شود تا آنها قدرت اجرای برنامه‌ها و بازی های رایانه سنگین را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارت گرافیک که HP Accelerator نام گرفته در جعبه ای همراه با یک منبع تغذیه و یک حافظه عرضه می‌شود. چند پرت مختلف شامل چهار پرت USB ۳.۰ و یک پرت USB-C هم برای این مجموعه در نظر گرفته شده تا بتوان این کارت گرافیک را به لپ‌تاپ متصل نمود.

اچ.پی می‌گوید اگر چه تلاش شده این کارت گرافیک با اکثر لپ‌تاپ‌ها سازگار باشد، اما تنها می‌تواند تضمین کند که HP Accelerator با لپ‌تاپ‌های ساخت خود اچ.پی سازگاری کامل داشته باشد.

قیمت این مجموعه ۲۹۹ دلار است و لذا گزینه ای مناسب برای افرادی تلقی می شود که پول کافی برای خرید لپ تاپ های جدید و قدرتمند چندهزار دلاری ندارند. عرضه عمومی این محصول از مرداد ماه آغاز می شود.

اما اچ.پی دو نمایشگر هم برای علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای عرضه کرده که اولی ۲۵ اینچی و سازگار با فناوری فری سینک شرکت ای.ام.دی است و دارای دقت ۱۰۸۰ پیکسل و دو پرت USB 3.0 است. قیمت این نمایشگر ۲۸۰ دلار است.

مدل ۲۷ اینچی این نمایشگر دارای نمایشگر QHD با دو پرت یو اس بی و سازگار با فناوری G-Sync ان ویدیاست. اچ.پی اعلام کرده که حداکثر تاخیر تصویری این نمایشگرها یک هزارم ثانیه است. موشواره و صفحه کلید این شرکت با طراحی خاص برای تسهیل اجرای بازی‌های رایانه‌ای هم به ترتیب ۶۰ و ۱۳۰ دلار قیمت دارند.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است

 محمد کرمی در جلسه با مدیران سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هر یک از دستگاه‌ها در انجام وظایف و مسوولیت‌های خود کوتاهی کند، قطعاً با آن دستگاه و مدیر مربوطه برخورد خواهد شد.

وی افزود: باید امید را در جامعه تقویت کرد، چرا که این امید به آینده است که می‌تواند موجب توسعه سیستان و بلوچستان شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس؛ سخت‌ترین شرایط را متحمل شدیم و با کار شبانه روزی توانستیم بر دشمن غلبه کنیم.

وی اذعان کرد: باید اراده خود را تقویت کرده و به دل مشکلات بروید و مشکل را حل کنید و هرگز ناامید نشوید.

کرمی ادامه داد: خداوند از نهان و آشکار ما آگاه و همه چیز در ید قدرت الهی است، بنابراین هر آنچه می‌خواهید از خداوند بخواهید چرا که همه چیز در ید قدرت الهی است.

وی بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد و ما وظیفه داریم از بخش خصوصی حمایت کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: روستاها از اهمیت فراوانی برخوردارند و باید با تقویت روستاها از مهاجرت بی رویه به شهرها جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس سه راهبرد بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت امورات را هدایت می‌کنید، راهبرد بلند مدت مربوط به آموزش و پرورش است چرا که باید تربیت را از کودکی آغاز کنیم.

کرمی ادامه داد: باید در سیستان و بلوچستان ثروت تولید کنیم چراکه افزایش درآمد مردم موجب پویایی اقتصاد می‌شود.

وی با تاکید بر فعال سازی حوزه تجارت افزود: باید با افزایش تولید میزان صادرات را از مرزهای سیستان و بلوچستان بیشتر شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی