Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحمیدرضا کاظمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر، اظهار داشت: تروریست‌ها که چهار نفر بودند از مسیر درب ورودی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دفاتر وارد شدند که پس از درگیری با نیروهای محافظ اقدام به تیراندازی و با ایجاد رعب و وحشت وارد محوطه مجلس شدند.

وی افزود: نیروهای امنیتی بلافاصله وارد عمل شدند و منطقه و صحن اصلی مجلس را تحت کنترل خود قرار دادند و تروریست‌ها که داخل ساختمان اداری مجلس شده بود هم اکنون در محاصره کامل نیروهای امنیتی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نیروهای امنیتی راه های مهاجمان در ساختمان اداری مجلس را مسدود کرده و در حال محدود کردن مسیرهای آنها هستند تا بتوانند مهاجمان را دستگیرکنند و در پی این حادثه نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در محل حضور دارند و اوضاع به طور کامل تحت کنترل است.

وی خاطر نشان کرد: طبق گزارش اورژانس در این اقدام تروریستی بیش از حدود 30 نفر مصدوم شدند و تاکنون شهادت دو نفر تایید شده است.

کاظمی افزود: در این حمله تروریستی یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسید و بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون صحت آن تایید نشده یک نفر از تروریست ها دست به اقدام انتحاری زده و به هلاکت رسیده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: با وجود تیراندازی و اقدام‌های تروریستی نمایندگان مجلس در کمیسیون طبق روال عادی به کار خود ادامه دادند.

وی افزود: این عمل را امری جزیی و ایذایی دانست و گفت: با توجه به این که جمهوری اسلامی ایران یکی از قطب‌های اصلی مبارزه با تروریست است این عمل آنها از سر استیصال و درماندگی و به دنبال مسئله‌سازی و ناامن جلوه دادن جمهوری اسلامی است.

وی گفت: تروریست‌ها بیشتر به دنبال بازتاب رسانه‌ای این اقدام خود در دنیا هستند که اعلام کنند جمهوری اسلامی ناامن است و در آن انفجار صورت می‌گیرد.

کاظمی افزود: تروریست‌ها برای اعلام موجودیت و برای ترساندن مردم دست به اقدام و عملیات ایذایی و انتحاری در مجلس و حرم مطهر امام زدند که نیروهای امنیتی به طور قطع با مهاجمان و گروهک تروریستی برخورد خواهند کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این اقدام بزدلانه و ایذایی تروریست‌ها، خوشبختانه به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هیچ صدمه‌ای وارد نشده است.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است