Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رحمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نتایج نهایی صحت انتخابات در شوراهای شهر سیستان و بلوچستان تا چند روز آینده در هیات نظارت بر انتخابات استان بررسی و اعلام می شود.
وی افزود: هیات های نظارت شهرستانی تا این لحظه صحت انتخابات شوراهای شهر تمام نقاط استان را تایید کرده اند و اکنون در مرحله تایید هیات نظارت استانی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: صحت انتخابات شوراهای روستایی سیستان و بلوچستان نیز در حال بررسی است و بزودی اعلام می شود.
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در مجموع 201 نفر به عنوان منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی 37 شهر و 10 هزار و 300 نفر منتخبان شوراها در سه هزار و 280 روستای استان از سوی مردم برگزیده شدند.
معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان نیز گفت: بیش از 74 درصد واجدان شرایط رای دادن در استان در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.
محمد سرایانی اظهار داشت: یک میلیون و 608 هزار و 842 نفر از مجموع جمعیت 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفری استان واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بودند.
وی افزود: کل آرای ماخوذه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سیستان و بلوچستان یک میلیون و 192 هزار و 819 رای بود که یک میلیون و 161 هزار و 852 رای صحیح تشخیص داده شد.
وی ادامه داد: همچنین 30 هزار و 967 رای از مجموع آرای مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات شوراها باطل اعلام شد.
معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آمار مشارکت مردم در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مقایسه با آمار 70 درصدی دوره قبل افزایش حدود چهار درصدی را نشان می دهد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
3042** 6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۷۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل هواشناسی استان گفت: میزان بارش استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال زراعی تاکنون ۱۲۱.۸ میلی متر بوده که ۴۹.۴ درصد بیشتر از میانگین بلند مدت این دوره است.

حیدری افزود: همچنین میانگین بارش بلند مدت سال زراعی استان ۱۰۰.۷ میلی متر است که تاکنون ۲۱ درصد نسبت به بلند مدت سال زراعی مشابه افزایش یافته است.
وی درباره بارش‌های مونسون افزود: احتمال بارش‌های خوب تابستانه مونسونی در جنوب شرق کشور و استان پیش بینی شده است.
حیدری ادامه داد: استان ۲۰ سال درگیر خشکسالی است و این بارش‌ها می‌توانند اثرات خشکسالی را قدری کاهش می‌دهد، همچنین با توجه به ادامه دار بودن روند خشکسالی در استان در مدت زمان ده ساله ۹۹.۳ درصد پهنه استان درگیر خشکسالی شدید و بسیار شدید است.
وی در ادامه افزود: میانگین دمای استان تا خرداد ماه ۰.۵ تا یک درجه بیشتر از نرمال خواهد بود و از نیمه خرداد تا شهریور در نیمه شمالی استان یک تا دو درجه بیشتر از نرمال و در نیمه جنوبی ۰.۵ درجه بیشتر از نرمال پیش بینی شده است.
وی درباره میانگین دمای استان گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون، ۱۹.۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و از افزایش ۱.۳ درجه‌ای دمای استان نسبت به دوره بلند مدت مشابه خبر داد.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان