Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان از شناسایی و پلمب کارگاه غیر بهداشتی تولید و توزیع لبنیات و کشف ۷۴۰ کیلوگرم فرآورده‌های لبنی غیربهداشتی در شهرستان مهدیشهر خبر داد. به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار روح الامین قاسمی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی کارگاه تولید و توزیع لبنیات در سطح مهدیشهر بلافاصله تحقیقات را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پلیس پس از حصول اطمینان از صحت گزارش دریافتی و شناسایی کامل مکان مورد نظر، هماهنگی‌های لازم قضائی جهت بازدید از این کارگاه متخلف را انجام داد.
قاسمی به همراهی بازرسان اداره بهداشت شهرستان با ماموران انتظامی در این عملیات اشاره کرد وگفت: در این بازدید ۳۰۰ لیتر مایع قره قوروت، ۱۰۰ کیلو خامه گاوی، ۲۰ کیلو کره گیاهی، ۲۰ کیلو خامه گوسفندی، ۲۰۰ کیلو ماست و ۱۰۰ کیلو ماست چکیده در محیطی غیر بهداشتی کشف شد.
به گفته این مسئول انتظامی روش‌های فعالیت تولید لبنیات و شرایط محیط کارگاه کاملا غیر بهداشتی و فاقد مجوز اداره بهداشت بود و طبق قوانین و مقررات این کارگاه پلمب و صاحبان آن با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان در پایان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در این راستا گفت: طرح سرکشی از صنوف در ماه مبارک رمضان به طور مستمر اجرا و پلیس امنیت عمومی با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا ابوترابی گفت: واحد‌های صنفی نانوایی، کابینت سازی، فروش و تعمیر مبلمان و مشاور املاک با تشکیل پرونده به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی در شعبه‌های تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی و اعمال قانون شدند.
 رئیس اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی افزود: حکم صادره این پرونده‌ها علاوه بر پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد‌های صنفی، به پرداخت جزای نقدی هم محکوم، که در هر پرونده جزای نقدی و مدت پلمب و نصب پارچه متفاوت بوده، که حکم‌های صادره اجرا و مختومه شده است.
ابوترابی گفت: این پرونده‌ها در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی تشکیل شده که تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی بوده که برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند