Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:20:07 GMT

۳۶هزار خودرو شاهرودی عضو طرح پارکبان شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۸۰۶۴۰

۳۶هزار خودرو شاهرودی عضو طرح پارکبان شدند

شاهرود - فرماندار شاهرود بابیان اینکه صاحبان ۳۶ هزار و ۵۰۰ خودرو با دریافت کارت اشتراک در طرح پارکبان عضو شده‌اند، گفت: در این طرح اشتغال‌زایی برای ۲۰نفر در شاهرود فراهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان بابیان اینکه طرح پارکبان توانست اشتغال‌زایی را برای ۲۰ شاهرودی فراهم کند اما این طرح دارای ایراداتی نیز هست که به‌زودی برطرف خواهد شد، ابراز داشت: یکی از مزیت های این طرح توزیع عادلانه پارک خودرو در نقاط هسته مرکزی شهر و از جمله نواقص ایجاد ترافیک در کوچه های منتهی به مرکز شهر است که امیدواریم با بررسی‌های بیشتر این نواقص به‌زودی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تاکنون۲۲ درصد خودروهای ثبت‌شده در سامانه پارکبان شاهرود، شارژ پلاک خود را خریده اند، افزود: ۳۶هزار و ۵۰۰خودرو تاکنون در این طرح ثبت‌نام کردند که باید گفت۲۱ هزار خودرو از مبلغ یک هزار تا ۲۰هزار ریال به این سامانه بدهکار هستند.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه درصدد برطرف شدن عیوب طرح پارکبان هستیم، ابراز داشت: شورای ترافیک در درجه اول به دنبال اصلاح هندسی نقاط پرحادثه است و در این راستا اقداماتی نیز صورت گرفت اما باید گفت که برای برطرف شدن مشکلات ترافیکی شهر همه نهادها و مردم باید همکاری داشته باشند که خوشبختانه در طرح پارک‌بان این تعامل به شکل مطلوبی نشان داده شد.

هاشمی با بیان اینکه ۸۵درصد مردم از شارژ نیم ساعت توقف رایگان در سطح شهر استفاده کردند، تصریح کرد: مردم نیزمی خواهند بدانند هزینه‌های طرح پارک بان در چه مصارفی خرج خواهد شد که باید گفت پس از اولویت‌بندی درآمد حاصل از طرح در اصلاح نقاط ترافیکی شهر هزینه می‌شود.

وی افزود: طی ایام ماه مبارک رمضان بسیاری از خانواده‌های شاهرودی برای صرف افطار به پارک ها و بوستان ها مراجعه می‌کنند که باید تامین روشنایی این معابر در اولویت قرار گیرد و امیدواریم با تعامل دستگاه‌های اجرایی بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی هنرستان فنی و حرفه ای شهدای هفتم تیر شاهرود در گالری سیب مجتمع فرهنگی و هنری مهر ارشاد اسلامی با حضور مسئولان شهرستانی گشایش یافت.

مسئول نمایشگاه صبح سه شنبه و در جمع خبرنگاران همزمان با صبح سه شنبه در گالری سیب ارشاد اسلامی شاهرود بیان کرد: تابلو فرش، گواش، نقاشی، بافت گلیم و جاجیم و دست بافت ها در زمره آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایش است.

معصومه بزرگمهر بیان کرد: این نمایشگاه از آثار ۵۵ دانش آموز هنرستان فنی و حرفه ای هفتم تیر شاهرود تشکیل شده که در پایه های دهم یازدهم و دوازدهم گرایش فرش تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ اثر در این رویداد هنری به نمایش گذاشته شده است، ابراز کرد: این نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ به روی علاقمندان به صنایع دستی به خصوص دست بافت ها و تابلو فرش باز است.

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی هنرستان فنی و حرفه‌ای شهدای هفتم تیر شاهرود تلاش دارد که صنایع دستی را با هنرها و سلیقه های نسل امروز تلفیق و تاثیرگذاری بیشتری را در بین مخاطبان داشته باشد.

کد خبر 6092804

دیگر خبرها

  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • پارک کردن یک خودرو به شیوه‌ای متفاوت + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل