Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان گفت: هشت میلیارد و ۲۵ میلیون ریال کمک نقدی و کالایی از سوی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد دشتستان مساعدت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، سید اکبر عدنانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دشتستان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است تا توجه ویژه‌ای به نیازمندان و به خصوص ایتام شود، اظهار داشت: کمیته امداد با توجه به فضای به وجود آمده در این ماه مبارک، برنامه‌ها و طرح‌های متعددی را در دستور کار خود قرار داده و تلاش می‌کند تا زمینه را برای حضور حداکثری خیران و مردم نیکوکار برای شرکت در این برنامه‌ها ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از طرح‌های بسیار موفق کمیته امداد است، تصریح کرد: در حال حاضر 763 یتیم تحت حمایت کمیته امداد دشتستان است که یک‌هزار 535 حامی این ایتام را حمایت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان با بیان اینکه طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌هایی است که کمیته امداد با استفاده از مشارکت مردمی برای کمک به نیازمندان اجرا می‌کند افزود: در طرح اکرام ایتام، حامیان حمایت یک یا چند کودک یتیم را بر عهده می‌گیرند و ماهانه مبالغی را به حساب آنها واریز می‌کنند و در طرح محسنین، حامیان نیک اندیش نیز کمک‌های خود را به کودکان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت اهدا می‌کنند.

عدنانی با بیان اینکه درطرح اکرام ایتام و محسنین، فرد خیّر می‌تواند حامی چندین کودک شود، افزود: هر حامی باید حداقل ماهانه 300 هزار ریال به حساب هر یک از کودکان تحت حمایت خود واریز کند و پس از سه ماه پرداخت متوالی می‌تواند با هماهنگی کمیته امداد کودک تحت حمایت خود را ملاقات کند و هر شش ماه یکبار نیز توسط کمیته امداد صورت حساب پرداختی‌ها برای فرد حامی ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه 8 میلیارد ریال کمک نقدی و کالایی به ایتام دشتستان کمک شد تصریح کرد: در سال گذشته هشت میلیارد و 25 میلیون ریال کمک‌های نقدی و کالایی از سوی حامیان به ایتام تحت حمایت مساعدت شد که از این میلغ هفت میلیارد و829 میلیون ریال به صورت نقدی و 196 میلیون و 640 هزار ریال نیز به صورت کالایی بوده است.

انتهای پیام/

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند

حبیب‌اله آسوده، در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم در کرمانشاه، افزود: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند