Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال سايپا از شرايط حاضر در نقل و انتقالات فوتبال ايران به شدت گلايه کرد.

به گزارش خبرگزاري فارس، علي دايي اظهار داشت: در مقررات نقل و انتقالات ايران بندي وجود دارد که بر اساس آن اگر بازيکن يا مربي در پايان فصل کمتر از پنجاه درصد مبلغ قراردادش را دريافت کرده باشد مي‌تواند يکطرفه قراردادش را فسخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اطلاع موثق دارم وقتي اين مقررات براي بازبيني به فيفا ارسال شده نسبت به آن ايراد جدي مطرح کرده و پرسيده‌اند اگر بازيکن يا مربي فقط يکسال قرارداد داشت اين بند به چه درد او مي‌خورد؟ فيفا براي ممانعت از ترويج برده داري در مقررات خود بندي دارد که اگر يک ماه حقوق بازيکن و مربي به تعويق بيافتد يا يک ماه از زمان يکي از اقساط پرداختي بگذرد و پرداخت صورت نگيرد حق فسخ براي بازيکن و مربي ايجاد مي‌شود و تاکيد دارد همه فدراسيون‌ها هم بايد اين بند را در مقررات داخلي خود بگنجانند.
وي افزود: حالا تيم‌هايي که يکسال با فريب و حيله و نيرنگ به هر دليلي حق بازيکن و مربي را ناديده گرفته‌اند انتظار دارند قانون هم به کمک آنها بيايد بابت اين خلف وعده‌ها به آنها پاداش هم بدهند و مثلا بازيکني که قراردادش دويست ميليون بوده و سي ميليون گرفته بابت جدايي پانصد ميليون هم به باشگاه بدهد. اين يعني ترويج روشي که دوست ندارم نام عاميانه آن را بگويم.
دايي در ادامه خاطر نشان کرد: در طول فصل اعلام شد اعتصاب، نظم ليگ را به هم مي‌زند و همه هم سعي کردند با خواسته‌هاي فدراسيون همراهي کنند اما از اين به بعد انتظار از آقايان تاج، بهاروند، تورک ، وثوق احمدي و براتي که دو عزيز آخر در کنفدراسيون فوتبال آسيا صاحب منصب هستند و رويه‌هاي بين المللي را به خوبي مي‌دانند اين است که مقابل زياده خواهي‌ها و بي قانوني‌ها بايستند و عمل به قانون و مقررات را مثل هميشه در دستور کار قرار دهند. رساندن فرياد به گوش اي اف سي و فيفا کار ساده‌اي است اما انتظار ما اين است اين گره با سر پنجه قانون و مقررات مصوب خود فدراسيون در ايران باز شود و لابي‌هاي پشت پرده با خودرايي افراد ناآگاه که خود را به اشتباه داراي قدرت تصميم گيري براي کل فوتبال موثر واقع نشود. فعلا منتظر مي‌مانيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیم برای ارائه پیشنهاد جدید به او داشته باشند و این بازیکنان به دنبال جدایی از رئال برای داشتن فرصت بازی بیشتر در فصل آینده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد راضی نیست و به همین دلیل در فکر جدایی است تا در سال‌های پایانی فوتبالش بتواند دقایق بیشتری را در میدان حضور داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که مقصد احتمالی این مدافع اسپانیایی آمریکا و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یک باشگاه اروپایی هم شرایط او را زیر نظر دارد و به زودی مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

رادیو کوپه خبر داده است که مدیران لورکوزن و رابی علاقه بسیار زیادی به همکاری با ناچو دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این زمینه چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن