Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهم خروجي رسانه‌هاي برون‌مرزي درباره حملات تروريستي امروز در تهران که محصول رصد گروه مانيتورينگ جام طي ساعات اخير مي‌باشد، در قالب اخبار کوتاه و گزيده از منظرتان مي‌گذرد.

سرويس سياسي جام نيـوز؛

بي بي سي: اينچنين حوادث تروريستي در تهران تنها در دهه 60 رخ داده است. اين اتفاق از لحاظ تبليغاتي براي داعش دستاورد بزرگي است، امّا مي‌تواند روابط ايران و عربستان را به‌شدت تحت تأثير قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




اسپوتنيک: تروريست‌هاي داعش آنقدر در رسيدن به اهداف استراتژيک ناکام ماندند که دو هدف سهل الوصول را براي کار خود انتخاب کردند؛ يکي محل ملاقات‌هاي مردمي در مجلس شوراي اسلامي و ديگري صحن حرم آيت‌الله خميني... مردم تهران و ايران از سر بريده نمي‌ترسند، اما آيا واشنگتن و يا رياض هم همين شرايط را دارند؟



توئيت کارشناس شبکه‌هاي اپوزيسيون بعد از حملات تروريستي امروز


صداي آمريکا: در پي حملات تروريستي تهران، گروهي از کاربران توئيتر با هشتگ #سايه_جنگ از روحاني و حاميانش انتقاد مي‌کنند.


سي ان ان: دولت ايران سال گذشته اعلام کرده بود يکي از بزرگترين طرح‌هاي تروريستي براي هدف قرار دادن تهران و ديگر شهرهاي بزرگ را در ماه رمضان خنثي کرده است. حالا با گذشت يک سال و در ماه رمضان بعدي شاهد بوديم که حملات دوقلوي تروريست‌ها، تهران را تکان داد.
مأموران اطلاعاتي-امنيتي ايران جزو زبده‌ترين مأموران جهان هستند و اتفاق امروز نخستين حادثه تروريستي در تهران است؛ در حالي که ايران در منطقه‌اي قرار دارد که هرروز شاهد اينگونه حوادث است.



تمجيد عطا مهاجراني از نيروهاي امنيتي


آسوشيتدپرس: حمله به مزار آيت‌الله خميني از نظر نمادين بسيار قابل توجه است؛ او به‌عنوان اولين رهبر عالي ايران، برجسته‌ترين چهره انقلابي کشور است.


واشنگتن پست: حادثه امروز تهران در سال‌هاي اخير نمونه‌اي نداشت و بعيد به‌نظر مي‌رسيد که چنين اتفاقاتي در پايتخت ايران رخ بدهد. عمليات تروريستي در اين کشور به ندرت با موفقيت انجام مي‌شوند.



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وزرای دفاع کشور عضو سازمان همکاری های های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه  و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه ،سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی  محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزاری  دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای