Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:07:01 GMT

«هادی تأمینی» قرار داد خود با «سپید رود» را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۸۲۶۸۷

«هادی تأمینی» قرار داد خود با «سپید رود» را تمدید کرد

رشت- «هادی تأمینی» مدافع با تجربه باشگاه سپیدرود قراردادش را به مدت یک سال با سپیدرود تمدید کرد تا برای سومین سال پیاپی پیراهن سرخ پوشان رشتی را بر تن کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت هواداران سپیدرود، تامینی بعد از توافق با نظرمحمدی یک سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرد تا در لیگ برتر هم همراه ارتش سرخ گیلان بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامینی ۳۵ ساله که زاده رشت است، موفق شده تا در دو فصل پیش با سپیدرود از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کرده و فصل گذشته نیز نقش به سزایی در صعود این تیم به لیگ برتر را ایفا کند.

تا کنون حضور حسین ابراهیمی، ایمان صادقی، میعاد یزدانی به عنوان بازیکن جدید و پویا نزهتی، هادی تامینی، محمد حسنی و میثم فردوسی از بازیکنان سال گذشته قطعی شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور