Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:47:58 GMT

محسن رضایی در محل حمله تروریستی حضور یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۸۳۹۶۴

محسن رضایی در محل حمله تروریستی حضور یافت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی که صبح امروز مورد حمله تروریستی قرار گرفت، حضور یافت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (چهارشنبه 17 خرداد) در ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی که صبح امروز مورد حمله تروریستی قرار گرفت، حضور یافت و از محل حادثه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از مسیری که تروریست‌ها وارد ساختمان مجلس شدند، محل‌های درگیری و نقاطی که تروریستها در آن سنگر گرفته بودند، همچنین نقاطی که پاسداران در آن نقاط با آنها درگیر شدند و محل‌هایی که تروریستها خود را در آن نقاط منفجر کردند، بازدید به عمل آورد.

در جریان این بازدید، مسئولان امنیتی و پاسداران عمل‌کننده، گزارش عملیات ضدتروریستی در ساختمان مجلس را به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کردند.

انتهای پیام/

R1381/P1011121/S15,1,17/CT12 موضوعات مرتبط صفحه ویژه حملات تروریستی تهران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین

دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری و وزیری نماینده دادستان به صورت علنی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره)برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081444 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد