Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@20:11:31 GMT

پیام ابراهیم رئیسی در پی اقدام تروریستی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۸۴۲۷۳

پیام ابراهیم رئیسی در پی اقدام تروریستی در تهران

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«اقدامات کور تروریستی امروز در تهران، بار دیگر، منطق واقعی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران را به صریح‌ترین وجه ممکن نمایان ساخت و به خوبی نشان داد که در پس نقاب مدعیان حقوق بشر، چه جنایتکارانی قرار گرفته‌اند.

در شرایطی که اوضاع منطقه به نفع ملت‌ها و به ضرر قدرت‌های سلطه‌جو و پیاده نظام آن‌ها پیش می‌رود و گروهک‌های تکفیری و تروریستی در آستانه نابودی کامل به دست پرتوان رزمندگان مردمی جبهه مقاومت قرار دارند؛ عملیات تروریستی در تهران و کشتن گروهی از مردم عادی و بیگناه که فاقد هرگونه ارزش نظامی است، بیش از آنکه نشان‌دهنده قدرت تروریست‌ها باشد، بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌هاست که به خیال باطل خود گمان می‌برند با کشیدن پنجه خونین بر چهره ملت ایران، می‌توانند زخم‌های وارده بر خود در منطقه را التیام بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریست‌های کوردل و سازمان‌دهندگان آن‌ها گویا فراموش کرده‌اند که ملت ایران در دهه‌های گذشته نیز برای چند سال متمادی، تجربه «ترور فراگیر» را از سر گذراند و جنایت‌پیشگانی سنگدل، ۱۷ هزار نفر از مردان و زنان و پیران و جوانان این کشور را در کوچه و خیابان و مغازه و منزل و محراب به شهادت رساندند؛ اما این ملت بزرگ نه تنها در برابر این هراس‌افکنی سازمان‌یافته، خم به ابرو نیاورد بلکه خون شهیدان ترور، انسجام و اتحادمردم ایران را بیش از پیش استحکام بخشید و نهایتاً روسیاهی و ذلت، نصیب تروریست‌ها و حامیان آن‌ها گردید.

آنگونه که مطلع شدم، در جنایت تروریستی امروز تهران همانند حرکت‌های کور گذشته، عمدتاً مردم عادی و بیگناه از باغبان و دستفروش تا افراد نیازمند مراجعه‌کننده به نمایندگان مجلس هدف تروریست‌ها قرار گرفته‌اند. این امر بیانگر آن است که صحنه‌گردانان ترور، مانند همیشه با کلیّت ملت ایران دشمنی دارند و هدف اصلی آن‌ها ایجاد خلل و ترس در صفوف بهم پیوسته مردم این مرز و بوم است. به همین دلیل نیز، مانور وحدت و انسجام ملت در برابر تروریست‌ها بیش از هر چیز دیگری موجب شکست و ناکامی آن‌ها خواهد بود.

اینجانب ضمن محکوم‌کردن این جنایت کور، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به خانواده‌های آنان تسلیت عرض نموده و در جوار حضرت ثامن الائمه (ع) از خداوند متعال مسئلت دارم تا روح بلند آنان را میهمان خوان رحمت خویش گرداند.

همچنین بر دست و بازوی توانمند سربازان اسلام و پاسداران امنیت کشور که مقتدر و جان بر کف، در برابر توطئه‌های پلید دشمنان و عوامل متعدد ناامنی کشور ایستاده‌اند، بوسه می‌زنم و از خداوند سبحان، توفیق و اقتدار روزافزون همه آنان را خواهانم.»

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را كه مایة سربلندي ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها