Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

متاسفانه دشمنان ملت ایران کوردلانه به مردم بی دفاع حمله کردندبه این امید که صفوف متحد مردم رابگسلند و به خیال خام خود در راه حرکت ملت رشید ایران درجهت صلح و پیشرفت مانع ایجاد کنند.

مردم ایران در 29 اردیبهشت ماه 96 حماسه ای ازحضور مدنی خود را به رخ جهانیان کشیدکه دوستان ما را شاد و دشمنان را به حیرت فرو برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال که بعد از آن حضور شکوهمند همه ایرانیان رقابت ها را کنار گذاشته ومتحد و یکدل برای توسعه وپیشرفت گام بر می دارند، خفاشان شب پرست باعملیات تروریستی اتحاد ملت را نشانه گرفته وتلاش بیهوده می کنند تا در صفوف مردم رخنه ایجاد کنند، اما زهی خیال باطل چون درفراز و فرود انقلاب اسلامی حوادث بسیاری به وقوع پیوسته است که هرچند دردناک و دلخراش بوده اند ،اما مردم را درادامه راه انقلاب وامام شهدا استوارتر کرده است .بدون شک این حادثه کوردلانه نیزصفوف ملت رابیش از پیش مستحکم ترخواهدکرد و همه آحادمردم باهرنوع تفکروگرایش سیاسی درحفظ کیان ایران وانقلاب به خود تردیدی راه نخواهند دداد.

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی و درخواست علودرجات برای شهدای واقعه وآرزوی شفای عاجل برای مجروحان و مصدومان ازملت شریف ایران می خواهدهمچنان با حمایت ازدولت برآمده از رای مردم وپشتیبانی ازمقام معظم رهبری دشمنان قسم خورده ملک وملت رامایوس نمایند.

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی

17خردادماه 96

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، امروز در اصفهان در نشست خبری مشترک با «محمد اسلامی» رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: قصد ما این نیست که سند جدیدی، تولید کنیم و معیار کار ما، بیانیه مشترک مارس است.

وی تاکید کرد: مهم است که ما بیانیه مشترک را بدون تغییر ادامه دهیم چون این بیانیه، ظرفیت حل و فصل موضوعات میان ایران و آژانس را دارد. در دیدارهای صورت گرفته در این سفر برای اجرایی کردن این بیانیه، روی گام‌های ملموس و عملیاتی توافق کردیم.

گروسی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آژانس برای رفع نگرانی ایران از نقش مخرب رژیم اسراییل روی تصمیمات این نهاد چه اقداماتی صورت داده است، گفت: ما به بازیگران خارجی توجهی نداریم و مخاطب ما جمهوری اسلامی ایران است و اقداماتی را طراحی می‌کنیم تا شک و شبهه‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسلامی: دشمنان هنوز هم‌ با ایران ‌هسته‌ای مخالفند
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • حمایت ۷۹۳ معلم نیکوکار از ایتام اردبیلی
  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج
  • بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد
  • گروسی: معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی