Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیررضا آشورماهانی، رئیس هیأت اسکیت استان کرمان گفت: با بررسی هاى صورت گرفته از سوى اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، واحد آموزش این هیأت توانست در بخش آموزش در زمره 2 هیات برتر استان قرار گیرد و به اداره کل برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر و قدردانی از امیر جعفری، مسئول کمیته آموزش هیأت به پاس برنامه ریزی دقیق و هم راستا با برنامه های استراتژیک هیأت، این موفقیت را به وی و جامعه اسکیت استان تبریک گفت.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد علی قارداشی ظهر شنبه در مجمع انتخابات هیأت تنیس روی میز کردستان اظهار کرد: سال گذشته با مربی‌گری جمیل لطف الله نسبی از خطه کردستان بهترین افتخارات کشور در رشته ورزشی تنیس روی میز رقم خورد.

وی افزود: هیأت تنیس روی میز کردستان از قدیم تاکنون زحمات زیادی برای ارتقای این ورزش کشیده و خوشبختانه امروز می‌بینیم که کردستان در رشته تنیس دارای پیشکسوتان بزرگ و خوشنامی است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز یادآور شد: جذب حامی مالی یکی از بخش‌های مهم فدراسیون تنیس است که در این زمینه موفق عمل کرده و این رویکرد در هیأت تنیس روی میز کردستان هم در حال انجام است.

وی از آمادگی فدراسیون برای تقبل ۵۰ درصد از هزینه‌های خرید میزهای تنیس در راستای توسعه و ارتقای این ورزش در شهرهای کردستان خبر داد و خاطرنشان کرد: نیاز است برای راه‌اندازی مهمانسرای هیأت تنیس روی میز در کردستان اداره‌کل ورزش و جوانان این هیأت را یاری دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم تنیس روی میز را از رشته‌های ورزشی موفق استان دانست و اظهار کرد: هیأت رئیسه تنیس روی میز استان باید برای کشف استعدادهای جدید و پرورش ورزشکاران رشته تنیس روی میز در استان همت گمارند.

آمنه غلام ویسی افزود: سال گذشته تجهیزات ورزشی از جمله تنیس، توپ و راکت به همه شهرستان‌ها و حتی باشگاه‌ها ارسال کردیم و امسال هم به صورت گسترده این تجهیزات در اختیار هیأت‌های شهرستانی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سال قبل این اداره‌کل توانست یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال به هیأت تنیس روی میز استان کمک کند و امسال نیز این رقم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شد.

غلام‌ویسی جذب کمک مالی از بخش خصوصی را برای تقویت ورزش تنیس روی میز استان لازم دانست و اعلام کرد: فعالیت در ورزش تنیس روی میز هزینه بردار است و به حمایت مالی نیاز دارد.

جمیل لطف اله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور و از مربیان مطرح رشته تنیس روی میز ایران و دنیا با کسب ۱۹ رأی از مجموع ۱۹ رأی مأخوذه در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان برای چهار سال آینده به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

کد خبر 6083544

دیگر خبرها

  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • لزوم آگاه‌سازی کشاورزان از مزایای حدنگاری 
  • پایان مسابقات دسته‌های آزاد اسکیت سرعت بانوان ایران
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است