Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به حوادث تروريستي تهران و با بيان اينکه اين ترقه‌بازي‌ها تأثيري در اراده ملت ايران ندارد، تأکيد کردند: چنين حوادثي هيچ خللي در اراده ملت و مسئولان بوجود نخواهد آورد و ملت ايران قدرتمندانه به حرکت خود ادامه خواهد داد و پيش خواهد رفت.

به گزارش ايسنا، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر امروز در ديداري سه ساعته با دانشجويان، ضمن شنيدن ديدگاه‌ها و نقطه نظرات دانشجويان درباره مسايل علمي و دانشگاهي و همچنين موضوعات سياسي، فرهنگي و اقتصادي کشور در سخناني، دانشجويان را در صفوف مقدم مبارزه مستمر نظام اسلامي با نظام سلطه خواندند و با تأييد نگاه نقادانه و مطالبه‌گرانه دانشجويان در مسايل مختلف، «نگاه آرمان گرايانه و مأيوس نشدن از شکست‌هاي مقطعي» را مکمل اين دغدغه‌مندي دانستند و با تاکيد بر لزوم واقع بيني و ايفاي نقش فعال تشکلهاي دانشجويي انقلابي و اهتمام جدي به تبيين و غلبه دادن گفتمان انقلاب اسلامي در دانشگاهها، گفتند: رکن اساسي دانشگاه، دانش است و مهمترين وظيفه مجموعه دانشگاهي، توليد عالِم، توليد علم، و جهت دهي صحيح به عالِم و علم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهبر انقلاب اسلامي همچنين با اشاره به حوادث تروريستي تهران، تأکيد کردند: چنين حوادثي هيچ خللي در اراده ملت و مسئولان بوجود نخواهد آورد و ملت ايران قدرتمندانه به حرکت خود ادامه خواهد داد و پيش خواهد رفت.

حضرت آيت الله خامنه اي در ابتداي سخنانشان، سخنان دانشجويان در اين نشست را بسيار متين، قوي، سنجيده و در سطح بالا توصيف کردند و ضمن توصيه مسئولان وزارت علوم و دانشگاه آزاد به بهره مندي از اين افکار متقن، گفتند: مجموع مطالبي که بيان شد، حاکي از رشد سطح فکر مجموعه‌هاي دانشجويي نسبت به سال هاي اول انقلاب و حتي سال‌هاي گذشته است و اين، همان چيزي است که به آن احتياج داريم.

ايشان مطالب خود را با يک مقدمه در خصوص کليد واژه «نظام سلطه» آغاز کردند و افزودند: نظام سلطه به معناي يک نظام دوقطبي جهاني است که در يک قطب آن، «سلطه‌گر» و در قطب ديگر، «زير سلطه» قرار دارد.

رهبر انقلاب اسلامي به دوگانه‌هاي شکل گرفته در ذيل نظام سلطه اشاره کردند و گفتند: دوگانه «پيشرفت و توقف»، دوگانه «ابتکار و تقليد»، دوگانه «استقلال سياسي و وابستگي»، و دوگانه «اعتماد به نفس و انفعال»، دوگانه‌هايي هستند که در دو يا سه قرن اخير به‌وجود آمدند و کشورهاي مسلط با برنامه ريزي علمي و دقيق تلاش کردند تا ضمن انتقال جهان بيني، فرهنگ و عادات خود به کشورهاي زير سلطه، اين حالت را ابدي و دائمي کنند.

حضرت آيت الله خامنه‌اي با اشاره به اينکه فقط برخي کشورها امکان رهايي جزيي از برخي زمينه‌هاي سلطه را پيدا کردند، افزوند: در چنين شرايطي، انقلاب اسلامي در مقابل نظام سلطه سينه سپر کرد و توانست ايران را از اين منجلاب به‌طور کامل خارج کند.

ايشان گفتند: ممکن است برخي بگويند که چگونه جمهوري اسلامي به‌طور کامل از نظام سلطه خارج شده است در حالي‌که هنوز برخي آثار فرهنگ غربي در جامعه مشاهده مي شود؟

رهبر انقلاب اسلامي افزودند: در پاسخ بايد گفت خروج از تمام شئونات مربوط به نظام سلطه و اداره همه شئون فرهنگي، سياسي و اقتصادي کشور بر خلاف مسير جريان سلطه، در نظام جمهوري اسلامي قانون قطعي است که البته ممکن است تخلفاتي هم از آن بشود ولي اين موضوع با نبودِ قانون يا وجود قوانين مخالف، متفاوت است.

رهبر انقلاب اسلامي با نادرست خواندن برخي سخنان که با اشاره به عملکرد بد يک وزارتخانه، نظام اسلامي را ناکارآمد مي‌خوانند، تأکيد کردند: بزرگترين دليل «کارآمدي نظام»، استمرار و بقاي آن است و اگر نظام اسلامي ناکارآمد بود، تاکنون بلعيده شده بود.

حضرت آيت الله خامنه‌اي، اعلام موضع صريح و قاطع نظام اسلامي در مقابل قدرتها را حادثه‌اي بسيار مهم دانستند و تأکيد کردند: همين موضوع يکي از نشانه‌هاي آشکار کارآمدي نظام است.

ايشان با تأکيد بر اينکه جوانان مؤمن، انقلابي و حزب‌اللهي نبايد پيشرفتها و دستاوردهاي بي‌شمار نظام اسلامي را از ياد ببرند، افزودند: انقلاب اسلامي با ايستادگي در مقابل نظام سلطه، توانست به ملت ايران، هويت و آرمان بدهد.

حضرت آيت الله خامنه‌اي، علت هضم نشدن در هاضمه جهاني را، «هويت ايران و ايراني» برشمردند و خاطر نشان کردند: هويت ملت ايران و آرمانهاي فراوان اين ملت، به‌طور طبيعي نظام سلطه را در مقابل انقلاب اسلامي قرار داد و يک مبارزه قهري ميان نظام اسلامي و قدرتها و جريان هاي تأثيرگذار جهاني آغاز شد.

ايشان با اشاره به استفاده قدرتها از شيوه‌هاي «سخت، نيمه سخت و نرم»، دانشجو و دانشگاه را يکي از مراکز اصليِ درگير در اين مبارزه خواندند و گفتند: در سالهاي گذشته، تلاش بسياري براي خارج کردن دانشگاه از صحنه مبارزه انجام شد.

رهبر انقلاب اسلامي به تسلط جريان‌هاي معارض و مخالف انقلاب بر دانشگاه در سالهاي اول انقلاب اشاره و خاطرنشان کردند: در آن سالها، دانشگاه واقعاً عرصه جنگِ ميداني و جنگِ مباحثاتي بود اما نهايتاً اين دانشجويان مسلمان و انقلابي بودند که دانشگاه را فتح کردند.

حضرت آيت الله خامنه‌اي، يک آسيب جدي در آن دوران را يادآور شدند و افزودند: متأسفانه در آن سالها در ميان مجموعه‌هاي دانشجويي مسلمان اختلالاتي به‌وجود آمد و برخي از دانشجوياني که دانشگاه و لانه جاسوسي را فتح کرده بودند، به علت ضعف تحليل و محتوا و همچنين تندروي هاي ناشي از هيجانات، از درون مغلوب شدند و ضربه خوردند.

ايشان با انتقاد از اظهارات و اقدامات برخي افراد در داخل در راستاي تلاش بدخواهان در «انقلاب زدايي» از دانشگاهها، گفتند: متأسفانه برخي‌ها به تضعيف روحيه حزب اللهي در دانشگاهها کمک مي کنند.

رهبر انقلاب اسلامي در جمع بندي اين بخش از سخنانشان خطاب به مجموعه‌هاي دانشگاهي علاقه‌مند به انقلاب و اسلام، تحت هر عنواني، تأکيد کردند: بايد خود را در صفوف مقدم مبارزه ادامه‌دارِ نظام اسلامي با نظام سلطه قرار دهيد و ضمن رصدِ دقيق صحنه درگيري و مبارزه، در قبال آن، احساس مسئوليت انساني، ملي، اسلامي و بين المللي داشته باشيد.

حضرت آيت الله خامنه اي در ادامه با تأييد کامل نگاه نقادانه و مطالبه‌گرانه دانشجويان در قبال مسائل و مشکلات کشور، گفتند: اين نگاه نقادانه و دغدغه‌مند نبايد از دانشگاهها گرفته شود.

ايشان، لزوم نگاه آرمان‌گرايانه در کنار نگاه نقادانه را ضروري برشمردند و خطاب به دانشجويان انقلابي تأکيد کردند: درخصوص آرمان‌ها و ارزشها، مطالبه جدي داشته باشيد و ضمن آنکه بر روي کجي‌ها و کاستي‌ها علامت سؤال مي‌گذاريد، از شکست‌هاي مقطعي به هيچ‌وجه نااميد و مأيوس نشويد.

رهبر انقلاب اسلامي گفتند: اگر قرار بود که به‌واسطه شکست‌ها يا ضربه خوردن‌ها، نااميد شويم، بايد در دوران مبارزه يا دوران جنگ تحميلي مأيوس مي‌شديم اما در آن مقاطع، هيچ‌گاه از شکست‌ها مأيوس نشديم زيرا با يأس و نااميدي نمي‌توان به پيروزي دست يافت.

حضرت آيت الله خامنه اي دانشجويان را به مدنظر داشتن دستاوردهاي بي نظير نظام اسلامي توصيه کردند و با تأکيد بر اينکه هميشه بايد به سبب انقلاب اسلامي احساس سرافرازي کنيد، افزودند: امروز سياست‌هاي بزرگترين قدرت هاي دنيا در غرب آسيا با شکست مواجه شده است و خودِ آنها اذعان دارند که علت اين شکست، اعمال نفوذ و اقتدار جمهوري اسلامي ايران است؛ آيا اينکه خواسته انقلاب محقق شود و خواسته آمريکا و همراهان آن به نتيجه نرسد، دستاورد کمي است؟
ايشان به يکي از شگردهاي دشمن براي القاي «فايده ندارد»، «نمي توانيد» و «کاري از دستتان بر نمي‌آيد» اشاره و خاطر نشان کردند: متأسفانه برخي در داخل همان ذهنيتي را که دشمن مي‌خواهد به جامعه القا کند، در صحبت ها، در روزنامه ها و در فضاي مجازي، با صداي بلند تکرار مي کنند.

رهبر انقلاب اسلامي به دانشجويان گفتند: روحيه نقادانه و پرسشگرانه شما در قبال مشکلات درون نظام بايد دلسوزانه و علاج جويانه باشد اما برخورد شما در مقابله با دشمن بايد قاطع، صريح و همانند برخورد خصمانه او، خصمانه باشد.
حضرت آيت الله خامنه اي تأکيد کردند: مجموعه هاي دانشجويي در برخورد با دشمن خارجي آزاد هستند و برخي ملاحظات در خصوص مسايل ديپلماسي برعهده ديپلمات‌ها است اما دانشجويان بايد مواضع خود را در قبال مسايل خارجي، صريح و بلند اعلام کنند.

ايشان در بخش ديگري از سخنانشان، «دانش» را رکن اساسي دانشگاه خواندند و تأکيد کردند: مهمترين وظيفه مجموعه دانشگاهي، «تربيت و توليد عالِم، توليد علم و جهت دهي مناسب به عالِم و علم» است.

رهبر انقلاب اسلامي با تأکيد بر لزوم حرکت رو به جلو در عرصه علمي، افزودند: حرکت علمي، هنوز آنگونه که شايسته نظام اسلامي است، محقق نشده و بايد خطوط مرزي علم شکسته شود زيرا پيشرفت در علم، موجب پيشرفت در فناوري مي شود و پيشرفت در فناوري، موجب تأثيرگذاري در زندگي و مورد توجه قرار گرفتن در دنيا مي شود.

حضرت آيت الله خامنه اي خاطر نشان کردند: همه مجموعه‌هاي دانشگاهي، اعم از وزيران، رؤساي دانشگاهها، مديران، اساتيد، متون درسي و فرآيندهاي اموزشي بايد در اين چارچوب قرار گيرند.

بخش بعدي سخنان حضرت آيت الله خامنه‌اي، بيان 9 توصيه خطاب به تشکلهاي دانشجويي بود.

ايشان با اشاره به وجود برخي تشکلهايِ يکبار مصرف و با اهداف انتخاباتي و يا تشکلهايي با هدف معارضه عليه مجموعه‌هاي متدين و انقلابي در دانشگاهها، گفتند: مخاطب ما در اين جلسه آن تشکلها نيستند، بلکه تشکلهايي مخاطب هستند که معتقد به انقلاب و نظام اسلامي و مبارزه با دشمنان آن هستند.

«آرمانگرايي را فراموش نکنيد» اين توصيه اول رهبر انقلاب اسلامي به تشکلهاي دانشجويي بود.

حضرت آيت الله خامنه‌اي در بيان آرمانهاي ارزشمند انقلاب اسلامي افزودند: رسيدن به جامعه «عادل، آزاد، پيشرفته، مؤمن، متعبد، مرفه، قوي، محکم و مستقل» آرمانهايي هستند که ارزش دارد انسان جانش را در راه تحقق آنها و در راه نجات کشور و مستضعفان، براي خداوند فدا کند.

«واقع‌بيني» دومين توصيه رهبر انقلاب اسلامي بود. ايشان با اشاره به اينکه مقصود برخي افراد از واقع‌بيني، صرفاً توجه به موانع است، افزودند: واقع‌بيني يعني ديدن واقعيات مثبت.

حضرت آيت الله خامنه‌اي، «جمعيت جوان و با استعداد، منابع زيرزميني، موقعيت ويژه جغرافيايي و پيشرفتهاي جمهوري اسلامي» را از جمله واقعيات مهم کشور دانستند و گفتند: آرمانگرايي يعني در مقابل موانع و مشکلات، جستجو و راه را پيدا کرد و اين کار نيازمند بحثهاي انديشه‌ورزانه است.

ايشان در توصيه بعدي به دانشجويان از آنان خواستند که در حوادث گوناگونِ تلخ و شيرين، «نقش فعال» داشته باشند و همچون «تماشاچي» عمل نکنند.

«تلاش جدي و همه‌جانبه براي غلبه دادن گفتمان انقلاب در دانشگاهها» نکته ديگري بود که رهبر انقلاب اسلامي بر آن تأکيد کردند و با نادرست خواندن يأس و نااميدي، گفتند: البته اين خطاب، مخصوص دانشگاهها نيست و هر يک از هسته‌هاي جهاد فکري در سراسر کشور بايد در اين زمينه به صورت مستقل عمل کنند.

حضرت آيت الله خامنه‌اي افزودند: گاهي دستگاههاي مرکزيِ فکر، فرهنگ و سياست، دچار اختلال و تعطيلي مي‌شوند که در اين وضعيت، بايد افسران جنگ نرم، با شناخت وظيفه خود، به صورت آتش به اختيار، تصميم‌گيري و اقدام کنند.

رهبر انقلاب اسلامي همچنين تشکلهاي دانشجويي را به برقرار کردن ارتباط واقعي با مخاطبان از طريق ميزگرد، نشريه و بحثهاي چند نفره و اکتفا نکردن به فضاي مجازي توصيه کردند و در ادامه از آنان خواستند که چند کليد واژه اصلي همچون «استقلال»، «نقش مردم در حکومت»، «آزادي» و «نفي نظام سلطه» را فراموش نکنند و آنها را به درستي تبيين کنند.

حضرت آيت الله خامنه‌اي «مردمسالاري» را از جمله کليد واژه‌هاي مهم دانستند و با اشاره به تعجب و گلايه برخي بچه‌هاي خوب و انقلابي از تأکيدات ايشان بر لزوم حضور همه مردم در انتخابات و نتيجه آن، افزودند: مصيبت آن روزي است که مردم به صندوق رأي پشت کنند و دشمن نيز بدنبال روزي است که 90 درصد مردم پاي صندوق رأي نيايند.

ايشان به دانشجويان تأکيد کردند: حضور مردم پاي صندوق رأي يک نعمت بزرگ است و شما بايد براي نتيجه‌اي که مطلوب مي‌دانيد تلاش کنيد، نه اينکه جلوي حضور مردم پاي صندوق رأي بايستيد.

رهبر انقلاب اسلامي مسئله «استقلال» را بسيار مهم، و موضوع سند 2030 را در همين چارچوب قابل ارزيابي دانستند و خاطرنشان کردند: برخي مي‌گويند ما در اين خصوص تحفظ داده‌ايم و گفته‌ايم فلان بخش آن را قبول نداريم، در حالي‌که حتي اگر هيچ مورد واضحِ خلاف اسلام در آن وجود نداشت، باز هم نظام آموزشي نبايد در بيرون از کشور نوشته شود، حال آنکه موارد خلاف اسلام نيز در آن سند وجود دارد و برداشت افرادي که خيال مي‌کنند، ما در اين موضوع گزارشهاي درستي نگرفته‌ايم، برداشت درستي نيست.

حضرت آيت الله خامنه‌اي تأکيد کردند: اينجا ايران و جمهوري اسلامي است و اين ملت، ملت بزرگي است، چرا بايد چند نفر در يونسکو يا سازمان ملل، نظام آموزشي ما را بنويسند؟

ايشان در هفتمين توصيه، تشکلهاي دانشجويي را به «تديّن و تعبّد در گفتار و عمل» فراخواندند و از آنان خواستند که بر طبق موازين شرعي و تکليف الهي عمل کنند.

«شجاعت در اقدام» توصيه بعدي بود که رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به آن افزودند: تشکلهاي دانشجويي براي اقدامات خود معطلِ نگراني يا ناراحت شدن فلان فرد يا دستگاه نشوند، بلکه جوانب کار را کاملاً بسنجند و هرگاه متوجه نادرست بودن اقدام خود شدند، از همان جا برگردند.

حضرت آيت الله خامنه‌اي از دانشجويان دختر نيز خواستند که «مسئله زن در غرب» را در تحقيقات خود دنبال کنند و در دهمين و آخرين توصيه به تشکلهاي دانشجويي تأکيد کردند: تشکلهاي دانشجويي اميدوار باقي بمانند و اميد را در دانشگاهها تزريق کنند و نگذارند جوّ نااميدي بوجود آيد.

رهبر انقلاب اسلامي پس از پايان توصيه‌هاي خود به تشکلهاي دانشجويي، به دو مسئله در خصوص «فساد» و «تزريق فرهنگ غربي» پرداختند.

ايشان با نادرست خواندن برخي سخنان مبني بر وجود «فساد سيستمي» در کشور، گفتند: فساد سيستمي در دوره طاغوت وجود داشت و سيستم به‌طور طبيعي فسادآور بود اما امروز، فسادهايي وجود دارد که اگرچه فسادهاي بدي نيز هستند ولي فساد به صورت موردي است نه سيستمي، که البته بايد با اين موارد برخورد شود.

حضرت آيت الله خامنه‌اي همچنين با اشاره به وجود انگيزه‌هايي در جهت «توسعه فرهنگ غربي در کشور» افزودند: اين انگيزه‌ها وجود دارد اما بدانيد هرگز نخواهند توانست انقلاب را از خط خود منحرف و کشور را در فرهنگ غربي غرق کنند.
ايشان، نسل گسترده و تربيت‌شده‌ي علاقه‌مند به اسلام و انقلاب را مانع غربي شدن فرهنگ کشور خواندند و خاطرنشان کردند: اين نسل روز بروز گسترش و عمق بيشتري خواهد يافت و سخنان عميق و سنجيده دانشجويان در جلسه امروز، نشانه‌اي از همين واقعيت است.

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به ايستادگي و مقاومت و پيشرفت نظام اسلامي در 38 سال گذشته و تحميل خود به نظام سلطه با وجود همه طراحي ها و توطئه هاي گوناگون اعم از جنگ هشت ساله، کودتا، تحريم، تبليغات مغرضانه گسترده و ترور، گفتند: حوادث تروريستي تهران، به نسل امروز و تهراني امروز نشان داد که ترور و حرکت تروريستي چيست و چگونه تروريستها، انسان هاي بي‌گناه را هدف قرار مي دهند.

ايشان خاطر نشان کردند: شرايطي به‌مراتب سخت تر و وسيع تر از آنچه که امروز در تهران روي داد، چندين سال در کشور حاکم بود اما جمهوري اسلامي موفق شد حرکت روبه جلوي خود را ادامه دهد و نظام سلطه به موفقيت دست نيافت.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: اتفاقات امروز در اراده‌ي مردم تأثيري نخواهد گذاشت و همه بدانند اين‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده ملت و مسئولين کشور اثري بگذارند.

ايشان خاطرنشان کردند: البته اين حوادث نشان داد اگر جمهوري اسلامي در آن نقطه‌اي که مرکز اصلي اين فتنه‌هاست ايستادگي نمي‌کرد، تاکنون گرفتاري‌هاي زيادي از اين ناحيه در داخل کشور داشتيم و ان‌شاءالله اينها ريشه‌کن خواهند شد.
در اين ديدار 8 تن از نمايندگان تشکلهاي دانشجويي، آقايان:
-متين منتظمي – دبيرکل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان
-عليرضا اَلزَيّادي – دبيرکل دانشجويان عراقي در ايران
-محمد امين سليمي – دبير شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي
-امين سردار آبادي – دبيرجنبش عدالتخواه دانشجويي
-سيدمحمدحسن داودي – مسئول گروه جهادي صبح روشن
-ابوالفضل مظاهري – دبير اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل
و خانم ها:
-زهرا سادات رضوي – عضو شوراي مرکزي تحکيم وحدت
-مريم عصارزاده ماهاني – فعال فرهنگي، سياسي دانشگاه آزاد اسلامي
به مدت بيش از 2 ساعت ديدگاه‌ها و دغدغه‌هاي جامعه دانشجويي را بيان کردند.
مهمترين محورهاي سخنان نمايندگان تشکل‌هاي دانشجويي به اين شرح است:
- لزوم مبارزه قاطع قوه قضائيه با مفاسد اقتصادي
- انتقاد از مصلحت‌انديشي‌ها و عدم شفافيت شوراي نگهبان در فرايند تاييد صلاحيتها
- تاکيد بر نقش خانواده ور نظام اسلامي و ضرورت تحقق سياست‌هاي کلي خانواده
- انتقاد از نقش کمرنگ شوراي عالي انقلاب فرهنگي در سياستگذاري فرهنگي
- تاکيد بر ايجاد نظام شفافيت در منابع تبليغات نامزدهاي انتخابات
- مطالبه مجازات و برخورد قاطع با فتنه گران
- لزوم بازنگري در ساختارهاي اداره کشور و رفع نارسايي‌هاي اجرايي
- انتقاد از فاصله طبقاتي و کوچک‌تر شدن سفره مردم و تاکيد بر ضرورت رسيدگي سريع به مشکلات فوري مردم بويژه در حوزه معيشت
- انتقاد از بي اخلاقي، حاشيه‌سازي و سياه نمايي به جاي برنامه محوري در رقابت‌هاي انتخاباتي
- لزوم جوان‌گرايي در مديريت‌ اجرايي و اعتماد به جوانان براي پيشبرد آرمان‌هاي انقلاب
- انتقاد از کمرنگ شدن شأن نظارتي مجلس شوراي اسلامي در جلوگيري از انحرافات
- تاکيد بر ضرورت شناسايي و مقابله با گلوگاه‌هاي فسادخيز در دانشگاه آزاد و نظارت دقيق بر عملکرد اين دانشگاه
در پايان اين ديدار دانشجويان نماز مغرب و عشاء را به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه کردند.

انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، امروز صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

واریز 2 میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به‌طور پیوسته برگزار شده است.

خبرهای تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند