Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@16:54:30 GMT

ملت ایران در کنار یکدیگر خواهند ایستاد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۸۵۲۹۷

ملت ایران در کنار یکدیگر خواهند ایستاد

علی اکبر ولایتی در پی حوادث تروریستی تهران در اینستاگرام خود نوشت: باوجود این رویداد تاسف‌انگیز باید دانست ملت بزرگ و شریف ایران همواره در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و در کنار یکدیگر خواهند بود.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر ولایتی در پی وقایع تروریستی امروز تهران، در این باره نوشت: امروز وقایع دلخراش و جانسوزی در تهران به وقوع پیوست که تعدادی از هموطنان عزیزمان در جریان آن شهید و مجروح گردیدند و ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی را داغدار کرد و در غم و اندوه فرو برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه شهادت این عزیزان را به ملت شریف ایران و خانواده آنان تسلیت گفت.

ولایتی ادامه داد: علیرغم این رویداد تاسف‌انگیز باید دانست ملت بزرگ و شریف ایران همواره در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و در کنار یکدیگر خواهند بود و دشمنان و کینه‌توزان نخواهند توانست وحدت این ملت شریف را خدشه‌دار نمایند و این اقدام تروریستی ناجوانمردانه هم نشانه کینه و دشمنی تروریست‌ها و جریانات افراطی و تکفیری با حمایت برخی کشورهای مرتجع منطقه، برخی کشورهای غربی و به ویژه آمریکاست که به یاری خداوند و همبستگی و وحدت، توطئه آنان به خودشان بازخواهد گشت.

مشاور مقام معظم رهبری با ایستادگی و مقاومت در مقابل جریانات افراطی و تکفیری تاکید کرد: ایران اسلامی در طول حدود 6 سال گذشته در کنار ملت مظلوم منطقه در برابر توطئه دشمنان که تضعیف کشورهای اسلامی و نابودی ملت، منطقه و دولت‌های قانونی آنان را برای دستیابی به اهداف شوم خود دنبال می‌کردند و صلح و ثبات منطقه‌ای و بلکه جهانی را بر هم زدند مقاومت نموده و به لطف الهی تروریست‌ها و جریانات افراطی و تکفیری و حامیان آنان نابود خواهند شد.

ولایتی در پایان افزود: این‌گونه حوادث، عزم جدی کشورمان را در مبارزه با جریانات تروریستی و ضرورت همکاری‌های جهانی را برای این مهم یادآوری می‌نماید و یقینا جریانات افراطی و تکفیری، تاوان سنگینی را برای این اقدام خواهند پرداخت.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو

وزیر امور خارجه کشورمان و کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و "کیلم دو تامبلا" نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل استتبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند