Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: حمید ابوطالبی در مطلبی در  واکنش به حوادث تروریستی روز چهاشنبه تهران در صفحه توییتر خود نوشت: نوشته بودم دوران ائتلاف سازی و برادر بزرگتری به پایان رسیده و سلطه‌گری سیاسی، قبیله بازی امنیتی، اشغال و تجاوز نتیجه‌ای جز بی‌ثباتی در بر ندارد، امروز می‌نویسم زمان تحریم نیز به پایان رسیده و قطع رابطه دیپلماتیک، بستن مرزها، محاصره کشورها، اخراج از همان ائتلاف و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. راه خروج از بحران نیست.

ابوطالبی یادآورشد: سوال این است چگونه کشور کوچک توانسته سرنگونی حکومت قانونی بحرین!، حمایت از داعش و القاعده و افراط‌گری در صحرای سینا!، و شکاف در ائتلاف! را رقم بزند؟ شکاف و فروپاشی ائتلاف، نخستین نتیجه رقص شمشیر در ریاض است؛ نمی‌توان یک جا با شمشیر رقصید و جای دیگر به معاشقه پرداخت! جای برادر بزرگ‌تر عوض شده است!؟

وی  عنوان کرد: عربستان، مصر، امارات، بحرین که در برابر کشوری کوچک به این میزان شکننده‌اند! راهی جز دموکراسی در داخل و گفت‌گو در منطقه ندارند؛ عصر قبیله پایان یافته است.

ابوطالبی تصریح کرد: اقدام تروریستی تهران اگر در اروپا یا هر جای دیگری رخ می‌داد تلفات بسیاری در برداشت؛ درود بر اقتدار و صلابت نیروهای سپاهی، بسیجی،انتظامی و امنیتی ایران.

صبح روز چهارشنبه تعدادی تروریست با حمله به مجلس ایران و حرم امام خمینی (ره) اقدام به ایجاد ناامنی در پایتخت کردند که با ورود نیروهای امنیتی و نظامی کشورمان این اقدامات در حال مهار شدن است.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار