Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@23:12:13 GMT

فرصت دوباره برای کلاس اولی‌های مدارس شاهد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۸۵۸۲۵

فرصت دوباره برای کلاس اولی‌های مدارس شاهد

به گزارش پارس نیوز،

محمدرضا رزاقی سرپرست امور شاهد و ایثارگران آموزش‌وپرورشاظهار کرد: ثبت‌نام در مدارس شاهد برای ورود به پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم دوره متوسطه از طریق سامانه سجا به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود که ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از سوم خرداد آغاز شده و تا 15 خرداد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت‌نام پایه‌ هفتم از اول تیر تا 14 تیر و پایه دهم از هفتم تیر تا 20 تیر 96 انجام می‌شود که متقاضیان باید با ورود به سامانه سجا، درخواست خود را ثبت و امتیازات مربوطه را تکمیل کنند که پس از دریافت کد رهگیری پیش ثبت نام انجام می‌شود.

طبق اعلام امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش، پیش ثبت‌نام پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد تا روز شنبه 20 خرداد 96 تمدید شد. ثبت‌نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا(saja.medu.ir ) انجام می‌شود.

شرایط عمومی ثبت‌نام در مدارس شاهد بدین شرح است: دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری. رعایت شئونات و پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش‌آموزان (خصوصاً حجاب برتر برای دانش‌آموزان دختر).التزام و پایبندی خانواده به حفظ شئونات و ارزش‌های اسلامی و تربیت دینی.رعایت مقررات و آئین‌نامه‌های انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد. سکونت در محدوده تعیین شده برای متقاضیان ثبت‌نام.

احراز شرایط عمومی از طریق بررس سوابق تحصیلی و تربیتی دانش‌آموز با حضور دانش‌آموزان و والدین آنها انجام می‌شود و مسئولیت آن در ثبت‌نام ورودی به عهده ستاد ثبت نام مدرسه و در ادامه تحصیل به عهده شورای مدرسه است.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آقای جعفری منش، معلم پایه پنجم مدرسه شهید عبداللهی قم با بیان اینکه ۸ سال است که به شغل شریف معلمی مشغول است افزود: استفاده از روش‌های خلاقانه با محوریت بازی و همچنین تاکید بر پرورش یک شهروند و انسان وخوب در جامعه موارد مورد تاکید در امر آموزش است.

وی همچنین برقراری یا رابطه دوستانه بر پایه اخلاق را سر لوحه رابطه خود با دانش آموزان قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل