Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارشخبرنگارحوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.
اسامی شهدا و مجروحان تروریستی بهارستان+بیمارستان محل بستری آخرین اسامی شهدا و مجروحان تروریستی بهارستان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابطه مصرف چای و سرطان در خانم‌هاچای موجب تغییرات ژنتیکی مرتبط با سرطان در زنان می‌شود، اما هنوز در مورد خوب یا بد بودن این مسئله شک و تردید وجود دارد.وزیر بهداشت به عیادت مصدومان حوادث تیراندازی رفت+ تصاویروزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای عیادت از مصدومان دو حادثه تیراندازی امروز تهران در یکی از بیمارستان‌های تهران حضور یافت. شورای عالی انقلاب فرهنگی در بررسی سند ۲۰۳۰ تاخیر داشته است عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سند ۲۰۳۰ نمی‌تواند در آموزش و پرورش کشور با وجود اسناد بالادستی جای گیرد.شهریه دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید گران می‌شود؟رییس دانشگاه غیر‌انتفاعی و مؤسسات غیردولتی در خصوص افزایش نرخ شهریه دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید توضیحاتی را ارائه داد.ادویه‌ای که باعث چین و چروک پوست می‌شود
هشدار نسبت به مصرف «قرص‌های ضد بارداری» در ماه رمضاندبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا ودارو به بانوان هشدار داد: از مصرف خودسرانه از داروهای ضد بارداری ترکیبی به منظور کامل کردن روزه در ماه رمضان اجتناب کنند.ساخت محصولی که می توانند جایگزین گوشت شوند محققان ایرانی موفق به تولید سوسیس غیرگوشتی بدون مواد نگهدارنده شدند. این سوسیس‌ها می‌توانند جایگزینی کامل پروتئین‌های گوشتی و حذف املاح نیترات و نیتریت باشند.خرماهای آلوده به ویروس مرگبار در ایران؛ شایعه یا واقعیت؟معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو موضوع «سرایت بیماری خطرناک از طریق خفاش‌ها به خرماهای بم» را تکذیب کرد.آخرین جزئیات اورژانس از حادثه تروریستی
سرپرست اورژانس کشور آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی تهران را اعلام کرد.انسولین ماهانه به بازار می‌آید محققان در دانشگاه دوک، در یک پژوهش جدید موفق به تولید یک پلیمر قابل تزریق شدند که نیاز افراد مبتلا به دیابت برای تزریق روزانه انسولین را به یک یا دو تزریق در ماه کاهش می‌دهد.دمنوش‌هایی که قند خونتان را در رمضان تنظیم می‌کندمصرف دمنوش های معرفی شده در این بخش قند خون شما در ماه رمضان ثابت و تنظیم می کند.فردا، آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسیمشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی به کارشناسی گفت: تاکنون بیش از ۹۷ هزار نفر در این دوره‌ها ثبت نام کرده اند.ایمپلنت برای این افراد ممنوع است یک دندانپزشک متخصص ترمیمی درباره کاربرد ایمپلنت و اما و اگرهای آن در افراد سیگاری توضیحاتی ارائه داد.انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 

 خسرو ملکشاهی در همایش روز روانشناس و تجلیل از فعالین طرح محب استان کرمان گفت: ۸۲ تیم مشاوره در قالب طرح محب به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان ارائه خدمت کردند که جا‌ی تقدیر دارد؛ و‌ی با اشاره به اینکه بدلیل بیماری کرونا فرصت چنین گردهمایی برای جامعه روانشناسان میسر نشده بود گفت: هدف از این همایش یک نشست هم فکری و هم اندیشی و تقدیر از جامعه روانشناسان است که به نوعی بازوان پرتوان سازمان بهزیستی بوده و به افراد نیازمند ارائه خدمت می‌دهید.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه شعار امسال روز روانشناس ((امید آفرینی با توسعه خدمات روانشناختی و مشارکت مردم)) است، گفت: سیاست سازمان بهزیستی توسعه خدمات است.
ملک شاهی بیان داشت:در استان کرمان۱۳۴ مرکز مشاوره وجود دارد و تمام شهرستان‌های استان دارای مرکز مشاوره هستند.

وی افزود: رویکرد سازمان ارائه خدمات تخصصی است که این مهم با کمک با دستگاه‌هایی که به نوعی دارند خدمات مشاوره‌ای انجام می‌دهند.

ملک شاهی در خصوص استفاده از مشارکت مردم در برنامه‌های بهزیستی بیان داشت: در خصوص همین شعار سیاست‌هایی در استان برنامه ریزی و دنبال می‌شود.

وی گفت: مقرر شده بوستان‌هایی با کمک شهرداری به بهزیستی واگذار شود که مراکز ما ضمن کاشت نهال در آن بوستان‌ها به صورت هفتگی و به مناسبت‌های مختلف در محل مستقر شده و خدمات بهزیستی به عموم مردم شناسانده شده و این خدمات به صورت رایگان به مردم ارائه شود.

ملک شاهی در خصوص طرح‌های دیگر بهزیستی که با مشارکت مراکز و کلینیک‌های مشاوره و روانشناسی ارائه می‌شود، افزود: همکاری با خانه‌های کودک و نوجوان و ارائه مشاوره به فرزندان مقیم آنها، استخدام افراد متخصص دارای معلولیت و استفاده از تسهیلات بانکی و حق بیمه کارفرمایی، همکاری در برنامه بهبود و ارتقاء ضوابط خانواده در ۵ سال اول زندگی مشترک و استفاده از خدمات مشاوره و آموزش و مشاوره به افراد واجد شرایط (که اولین بار این طرح در کرمان کلید خورد) از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه در رصد آسیب‌های اجتماعی که با کمک، سازمان بهزیستی همه ساله انجام می‌شود ما وضعیت کل کشوررا می‌دانیم و در مورد آسیب‌های بولد آمار داریم گفت: در بحث کنترل و کاهش این آسیب‌ها نیز از کمک و همکاری مراکز استقبال می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک