Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر پور فتح الله گفت: در سال جاری و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان با ذخیره خونی بسیار مناسب به استقبال این ماه رفتیم.

وی افزود: ذخیره خونی ما اکنون ۹ برابر بیشتر از نیاز به خون و فرآورده‌های خونی مصرفی برای بیماران است.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با اشاره به فراهم بودن شرایط به منظور اهدا خون افراد در ماه مبارک رمضان اظهارکرد: از پیش از ماه مبارک رمضان شرایط برای اهدا خون شهروندان فراهم بوده و در شب‌های این ماه نیز کار انتقال خون انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور فتح الله ادامه داد: مراکز انتقال خون در ماه مبارک رمضان، پس از افطار نیز فعالیت داشته و از این بابت با مشکل مواجه نیستیم.

وی در رابطه با وضعیت ذخایر خونی موجود در شهر تهران پس از دو حادثه تروریستی اخیر خاطرنشان کرد: حوادث تروریستی اخیر تاثیری در ذخایر خونی ما نداشته و برای تامین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز با مشکل مواجه نیستیم.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران تاکید کرد: در شرایطی که شهروندان علاقه‌مند به اهدا خون باشند می‌توانند به مراکز سازمان انتقال خون مراجعه کنند، اما ما با کمبود ذخایر مواجه نیستیم.

میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره هم اکنون با انتشار خبری فوری به نقل از خبرگزاری رویترز از وقوع یک حادثه امنیتی در شهر ورشو واقع در لهستان خبر داد.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، یک فرد ناشناس ۳ ماده آتش زایی را به سوی یک کنیسه متعلق به یهودیان پرتاب کرد.

ادامه دارد ...

کد خبر 6094472

دیگر خبرها

  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد
  • علی مطهری: در خانواده آیت‌الله مطهری با شکاف بین‌نسلی مواجه نیستیم، اما...
  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • ما با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد