Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@03:05:23 GMT

داعش هدفی جز خدمت به صهیونیسم ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۸۷۳۶۹

داعش هدفی جز خدمت به صهیونیسم ندارد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: پروژه وحدت اسلامی باید با جدیت دنبال شود و کشورهای مسلمان باید در برابر توطئه‌های طراحی شده ضمن حفظ هوشیاری در مسیر اتحاد قدم بردارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، ناصر ابوشریف شامگاه چهارشنبه در مراسموحدت و مقاومت اسلامی به میزبانی فرهنگسرای امت مشهد در ارتباط با حادثه تروریستی در تهران اظهار داشت: به نمایندگی ازجنبش جهاد اسلامی فلسطین این حادثه تروریستی را به شدت محکوم می‌کنیمو همچنین به ملت بزرگ ایران نیز این واقعه را تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: داعشی‌ها به اذعان خود مرتکب این عملیات تروریستی در تهران شده‌اند و اگر تمایلات و افکار آنها را بررسی کنیم متوجه می‌شویم که اشتراک بسیاری با گروه خوارج دارند که در صدر اسلام فعال بودند.

ابوشریف ادامه داد: این گروه تروریستی اقدامات و فعالیت‌هایش براساس خوشایند صهیونیست‌ها انجام می‌گیرد و هدفی جز خدمت به منافع صهیونیسم برای خود تعریف نکرده‌اند.

وی افزود: مسیر فکری و عملی داعش و گروه‌های تکفیری که در تضاد با اسلام ناب است، مسیر خدمت به صهیونیسم است اما باید بدانند که در به اهداف خود نخواهند رسید و راه به جایی نیز نمی‌برند زیرا امت اسلامی چنین اجازه‌ای را به آنها نخواهد داد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: پروژه اصلی این گروه‌های تکفیری اختلاف افکنی است و در این شرایط ملت‌ها و همچنین مذاهب مختلف اسلامی را مدنظر خود قرار داده‌اند و در این پروژه با صهیونیسم دارای اشتراک فکر و رفتار هستند.

ابوشریف تصریح کرد: تنها راهکار عملی در این شرایط که اختلاف‌افکنی در دستور کار مشترک صهیونیسم و داعش و گروه‌های تکفیری قرار گرفته است تکیه بر وحدت امت اسلامی است و در این مسیر باید از تمامی نقاط مشترک استفاده کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: پروژه وحدت اسلامی باید با جدیت دنبال شود و کشورهای مسلمان باید در برابر توطئه‌های طراحی شده ضمن حفظ هوشیاریدر مسیر اتحاد قدم بردارند.

انتهای پیام/

R41347/P1357/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد