Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-29@13:08:06 GMT

مهدی پاکدل داستان‌های مرادی کرمانی را خواند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۸۷۴۴۳

مهدی پاکدل داستان‌های مرادی کرمانی را خواند


منتخبی از داستان‌های کوتاه هوشنگ مرادی کرمانی در قالب کتابی صوتی با صدای مهدی پاکدل منتشر شد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، موسسه نوین کتاب گویا یک کتاب صوتی تازه با صدای مهدی پاکدل را که نخستین اثرصوتی وی در قالب کتاب گویا به شمار می‌رود ؛ با عنوان «زیر نور شمع» منتشر کرد.

کتاب گویا «زیر نور شمع» شاملگزیده‌ای از داستان‌های کوتاه این نویسنده و به انتخاب شخص اوست که از دو کتاب «پلوخورش» و «لبخند انار» انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قصه‌ها نگاهی متفاوت به زندگی آدم‌هاو شرایط فرهنگی و اجتماعی آنها دارد و به دلیل سادگی و روانی در روایت بسیار دلنشین است.

نوین کتاب گویا که پیش از این کتاب صوتی «سنگ روی سنگ» از نیز از این نویسنده تولید کرده بود، این کتاب تازه را با آهنگ سازی مهدی زارع روانه بازار کرده است.

هوشنگ مرادی کرمانی خالق قصه‌های این اثر از شناخته‌ترین نویسندگان ایرانی است که تاکنون آثار وی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیولی، هلندی، ارمنی، چینی، کره‌ای، یونانی، ترکی استانبولی و...ترجمه شده است. همچنین تاکنون سی و هشت اثر سینمایی و تلویزیونیبر مبنای آثاروی ساخته شده است. مرادی کرمانی همچنین در سال ۱۳۸۴ به عنوان چهره‌ماندگار عرصه ادبیات کودکان و نوجوانان معرفی شده است.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «برای قلب‌های شکسته» نوشته مریم هاشمی به تازگی توسط نشر نزدیکتر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب به گفته نویسنده‌اش شامل یک روایت بلند درباره عشق است.

این کتاب درباره انسان‌هایی است که در تلاطم روزمرگی‌ها زمانی را نیز به عاشقی اختصاص می‌دهند و در میان تمامی آشوب‌ها و سختی‌های اجتماعی، شعله عشق و محبت را در دل خاموش نمی‌کنند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«وقتی دلت می‌شکند همه این کلمات گم می‌شوند و تا بیایی دوباره پیدایشان کنی بخش زیادی از عمر گذشته و این در حالی است که ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم و فقط یک بار صد درصد با شور و اشتیاق عاشق می‌شویم و اعتماد می‌کنیم و وای به حال آن‌هایی که این صددرصد ها را کم و کمتر می‌کنند… از آدم‌های صادق خوشم می‌آید، از آنهایی که تکلیفشان با خودشان و دیگران معلوم است، اصلاً آدم‌هایی که رک هستند و مثلاً وقتی تو را می‌بینند و از تو خوش‌شان نمی‌آید محکم حرف‌شان را پرت می‌کنند توی صورتت، اما حداقل با دروغ مثل یک خنجر ذره ذره درون تو فرو نمیبرندش تا کم کم زجر بکشی و از بین بروی… آنها حداقل کمتر وقت زندگی‌ات را می‌گیرند!»

این کتاب با ۶۴ صفحه و شمارگان ۳۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6089786 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی