Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه قزاقستان اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات «آستانه» درباره سوریه که قرار بود ۲۲ و ۲۳ خردادماه برگزار شود، به مدت چندین هفته به تعویق افتاده است.

به گزارش «قدس آنلاین»، «انور ژایناکوف» سخنگوی وزارت خارجه قزاقستان روز پنجشنبه (امروز) اعلام کرد که دور جدید مذاکرات آستانه درباره سوریه که قرار بود ۱۲ و ۱۳ ژوئن (۲۲ و ۲۳ خردادماه) برگزار شود، متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش کرد، سخنگوی وزارت خارجه قزاقستان تأکید کرد که دور قبعدی مذاکرات صلح سوریه در آستانه قزاقستان برای چندین هفته به تعویق می‌افتد.

وی تصریح کرد: «بنا بر اطلاعاتی که از کشورهای تضمین کننده فرایند آستانه به دست آوردیم، نمایندگان ترکیه و ایران به نشست‌های کارشناسی خود در پایتخت‌هایشان در روزها و هفته‌های آینده برای بررسی مسائل مربوط به توافقات قبلی در خصوص چهار منطقه کاهش تنش و دیگر موضوعات به منظور تقویت نظام آتش‌بس ادامه می‌دهند».

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مذاکرات ۱۲ و ۱۳ ژوئن به تعویق افتاده است، گفت: «آری. کشورهای تضمین کننده آتش‌بس به طرف قزاق در خصوص چارچوب زمانی که به طور مشترک مورد توافق واقع شود و همچنین در خصوص سطح، شرکت‌کنندگان و دستورکار نشست بعدی اطلاع‌رسانی‌ خواهند کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا

 بارسا حالا به خیرونا وابسته است تا لیگ را در رده دوم به پایان برساند و بتواند به دوره بعدی سوپرجام اسپانیا راه یابد. شرکت در این بازی‌ها برای بارسا 6 میلیون یورو درآمدزایی دارد. 

شکست 4-2 در مونتیلیوی، بلوگرانا را مجبور می‌کند که در چهار بازی بعدی یک امتیاز هم از دست ندهد. با توجه به تقویم بازی‌ها، به نظر می‌رسد بازی‌های بعدی خیروها کمی ساده‌تر از بارسلونا باشد. برای خیرونا بازی برابر ویارئال و نیز در زمین والنسیا دشوارترین خواهد بود و بارسلونا برابر سوسیداد و سویا کار سختی خواهد داشت.

هفته بعد بارسا دوشنبه باید در زمین خود برابر سوسیداد قرار بگیرد در حالی که خیرونا جمعه شب میهمان آلاوس است.

تقویم بازی‌های خیرونا و بارسا تا هفته پایانی

خیرونا (73 امتیاز)
هفته 35: آلاوس-خیرونا
هفته 36: خیرونا-ویارئال
هفته 37: والنسیا-خیرونا
هفته 38: خیرونا-گرانادا

بارسلونا (72 امتیاز)
هفته 35: بارسا - رئال سوسیداد
هفته 36: آلمریا-بارسا
هفته 37: بارسا-رایو وایکانو
هفته 38: سویا-بارسا

 

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده