Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد کشاورزی زرندیه گفت: ۶۴۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان به کشت جو و کلزا اختصاص یافت که کار برداشت آن آغاز شده است.

احمد قره‌بیگلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زرندیه،با اشاره به برداشت محصول جو و کلزا در شهرستان زرندیه اظهار داشت: 6400 هکتار از اراضی این شهرستان به کشت جوو 200 هکتار از اراضی به کشت کلزا اختصاص یافته و کار برداشت آن از خردادماه با بیش از 350 دستگاه کمباین آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه تعاونی روستایی و شرکت دانه‌های روغنی، انبارهای مسقف به منظور خرید این محصولات پیش بینی و تدارک دیده شده است.

رئیس جهاد کشاورزی زرندیه تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در سال زراعی 95- 29 هزار تن محصول جو و 500 تن محصول کلزا از طریق مراجع فوق از کشاورزان خریداری شود.

قره بیگلو بیان کرد:خرید محصول جو از کشاورزان از طریق ثبت نام در سامانه این محصول در بورس و خرید محصول کلزا مستقیم توسط شرکت دانه‌ای روغنی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

R41371/P1336/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: میانگین برداشت در هر هکتار ۲۰ تا ۲۵ تن است و پیش بینی می شود بیش از ۵ هزار تن خیار سبز از زمین‌های کشاورزی این شهرستان برداشت شود.

حیدری افزود: بیش از ۹۰ درصد محصول تولید شده برای تهیه خیار شور و مابقی برای مصارف دیگر استفاده می شود.

مدیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای صرفه جویی در مصرف آب، کاشت این محصول به صورت نواری است که ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می‌شود.

حیدری افزود: برداشت خیار سبز تا پایان خرداد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • برداشت جو قصیل در قم
  • کشت آزمایشی جو قصیل در قم به برداشت رسید
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع کرمانشاه
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران