Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز – مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: به دنبال ایجاد یک ساختار قوی برای امروز و آینده فجر شهید سپاسی هستم.

رسول فلاح در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اخرین وضعیت تیم فجر شهید سپاسی شیراز تاکید کرد: انچه امروز مد نظر قرار دارد برگزاری جلسه هیئت مدیره، انتخاب مدیرعامل و سپس سرمربی تیم فجر سپاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنچه که من به دنبال آن هستیم ایجاد یک ساختار و بدنه بسیار قوی برای فجر سپاسی است که هرساله با مشکلات مختلف مواجه نباشد.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه تیم فوتبال نباید هرسال با شکلات مالی مواجه باشد، گفت: خوشبختانه سپاه و ورزش و جوانان فارس در سال گذشته کمک ها و همدلی بسیار مناسبی داشتند اما باید ساختار یک تیم به گونه ای باشد که قبل از شروع فصل به دنبال پول و رفع مشکلات نباشد.

فلاح تاکید کرد: هرکس بگوید که من این تیم را راهی لیگ برتر می کنم با این شرایط، از فوتبال چیزی نمی داند، در فوتبال امروز تیم احتیاج به ساختار مناسب و بدنه قوی دارد برای رسیدن به موفقیت و این مهم با شعار ممکن نیست.

وی یادآور شد: زمانیکه ساختار و بدنه قوی در باشگاه وجود داشته باشد اندک پولی هم به واریز می شود با مدیریت درست در جای مناسب خرج می شود.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز افزود: باید باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز به این مهم دست پیداکند تا در یک مدت زمان مناسب و برنامه ریزی شده شاهد موفقیت های این باشگاه باشیم.

فلاح در خصوص ادامه سرمربی گری غلام پیروانی نیز گفت: ما در چندین دوره در کنار یکدیگر کار کردیم و پیروانی از بزرگان فوتبال شیراز که به طور حتم تجربیات موثر و گرانبهایی دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه‌های گردشگری شیراز

جاذبه‌های گردشگری شیراز

دیگر خبرها

  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود
  • رسمی؛ ایپسویچ پس از 22 سال به لیگ برتر انگلیس صعود کرد
  • عکس/ حال و هوای شیراز در روز شیراز
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی