Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر حلیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: دراین نمایشگاه علاوه بر کتبب قرآنی، انواع کتب ادعیه الهی و کودک و نوجوان با موضوع های ماه مبارک رمضان و اهمیت روزه و روزه‌ داری و مباحث خدا‌شناسی و تاریخی و مذهبی نیز در معرض دید و فروش گذاشته شده است.
وی بر پایی چنین نمایشگاهی را گامی مهم در جهت آشنایی بهتر مردم با اهمیت و برکت این ماه مبارک دانست و افزود: در این نمایشگاه کتب ارایه شده با تخفیف 30 تا 40 درصدی عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این نمایشگاه از امروز تا 23 خرداد ماه جاری و از ساعت 9 تا 18 در محل کتابخانه عمومی این شهرستان برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.
حلیمی افزود: در مدت برپایی نمایشگاه کتاب، عضویت علاقه مندان در کتابخانه عمومی شهرستان عجب شیر نیز رایگان خواهد بود.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس