Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:51:08 GMT

افزایش 10 درصدی شهریه مهدهای کودک زنجان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۸۹۵۷۵

افزایش 10 درصدی شهریه مهدهای کودک زنجان

سلمان حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افزایش شهریه شامل نگهداری به صورت تمام وقت و پاره وقت، وعده های غذایی صبحانه، ناهار و میان وعده و همچنین ساعات اضافی با تفکیک مهدهای کودک است که با آخرین ارزیابی انجام گرفته اعمال شده است.
وی اظهار کرد: شهریه ابلاغی همراه با فرم قرارداد بین اولیای کودکان با مهد کودک، در راستای حمایت از والدین و مهدهای کودک و اطلاع طرفین از تعهدات و خدمات تنظیم شده، به تایید دفتر حقوقی سازمان مرکزی نیز رسیده و تکمیل آن در هنگام ثبت نام کودک الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی هزینه نگهداری، تغذیه و کلاسهای فوق برنامه را از جمله موارد افزایش یافته اعلام کرد و افزود: تمامی مهدهای کودک ملزم به نصب تعرفه شهریه و توضیحات آن در معرض دید والدین و مراجعه کنندگان هستند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان ادامه داد: بالاترین نرخ شهریه ابلاغی متعلق به گروه سنی شیرخوار مهدهای کودک سه ستاره بوده و وعده های غذایی، کلاس های فوق برنامه و یا شرکت در مراسم، جشن های مناسبتی از فوق برنامه های مهدهای کودک است که به صورت جداگانه محاسبه می شود.
وی خاطرنشان کرد: شهریه های ابلاغ شده به مهدهای کودک بهزیستی استان زنجان از ابتدای تیر ماه امسال اجرایی می شود.
به گفته ی، حسینی شهروندان در صورت بروز تخلفات، موارد را می توانند به بازرسان و کارشناسان مستقر در اداره های بهزیستی استان اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 172باب مهد کودک، تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان زنجان قرار دارد که در سال جاری 6 هزار و 235 کودک از خدمات آموزشی و نگهداری آنها بهره مند شده اند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای

نصرت‌الله محمودی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: براساس اعلام وزارتخانه در سال ۱۴۰۰ در استان هزار و ۳۳ کودک بازمانده تحصیل بودند که کار شناسایی این کودکان انجام شد و از این تعداد ۳۰۰ کودک به چرخه تعلیم و تربیت بازگردانده شدند و بقیه کودکان به دلایل مختلف از جمله بد سرپرستی، معلولیت و بیماری سخت و مشکلات اقتصادی خانواده به نهاد‌های حمایتی ارجاع داده شدند.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ مدیریت تمام مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی به آموزش و پرورش محول شد.

بیشتر بخوانید

سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری

محمودی اضافه کرد: هم‌اکنون ۹۰۰کودکستان در استان زیرپوشش آموزش و پرورش قرار دارند که از این تعداد ۸۳۶ کودکستان تطبیق مجوز دادند و برای ۷۲۵ کودکستان استان شهریه مشخص و ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر