Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:02:30 GMT

اشرفی و قاسمی از دور رقابت‌ها کنار رفتند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۸۹۹۶۹

اشرفی و قاسمی از دور رقابت‌ها کنار رفتند

در ادامه رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان ملی‌پوشان ریکرو ایران از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در دومین روز از مسابقات جهانی تیراندازی با کمان که در ترکیه در حال برگزاری است، در ریکرو انفرادی مردان صادق اشرفی در نخستین گام مقابل کمانداری از برزیل قرار گرفت.

اشرفی در این دیدار با نتیجه 6 بر 2 مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان پارمیدا قاسمی در دور نخست استراحت داشت. وی دور دوم مقابل نماینده ترکیه قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 2 شکست خورد.

به این ترتیب پرونده ریکرو انفرادی ایران در این مسابقات بسته شد.

تیر اندازی (کمان)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

66 عددی که قهرمانی را از لیورپول گرفت!

به گزارش "ورزش سه" لیورپول صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر در فاصله شش هفته مانده به پایان فصلی که با رقابت سه جانبه من سیتی و آرسنال در صدر جدول پیش می‌رود قهرمانی را به تیم پپ گواردیولا تعارف زد هر چند خوش شانس بود که آرسنال هم در این روز شکست خورد و فاصله امتیازش با این تیم بیشتر نشد.

لیورپول که بعد از شکست عجیب سه گله مقابل آتالانتا در لیگ اروپا شانس رسیدن به این جام را هم تا حدود زیادی از دست داده حالا در لیگ برتر از حریف قدرتمند خود دو امتیاز عقب افتاده چرا که در حساس‌ترین مقطع در خانه مقابل کریستال پالاس ناباورانه شکست خورده است.

لیورپول مقابل پالاس خیلی زود گل خورد اما با وجود نمایشی تهاجمی نتوانست این گل خورده را جبران کند و با شکستی ناباورانه تا حدودی شانس قهرمانی را از دست داد و سرنوشت را به دستان پپ و شاگردانش سپرد.
اما آنچه در مورد لیورپول این فصل قابل توجه به نظر می‌رسد یا به نوعی برای هواداران این تیم مایوس کننده خواهد بود موقعیت‌های پرشماری است که بازیکنان این تیم در هر مسابقه مثل همین دیدار با کریستال پالاس از دست می‌دهند.

لیورپول با وجود برخورداری از مهاجمانی مثل محمد صلاح و داروین نونیز تا اینجای فصل لیگ برتر 66 شانس بزرگ گلزنی را در 32 بازی از دست داده است که این آمار بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ برتر به حساب می‌آید.

این یعنی تیم یورگن کلوپ فارغ از مشکلات دفاعی که بعضا در برخی مسابقات باعث شده آسیب ببیند در خلق موقعیت و نمایشی که باید منجر به پیروزی و کسب سه امتیاز شود درست و مثبت عمل می‌کند اما در گل کردن موقعیت‌ها به وضوح مشکل دارد و همین نکته مهم فعلا شانس قهرمانی را از این تیم گرفته است. 

نکته عجیب‌تر اینکه لیورپول در سه بازی اخیرش در همه رقابت‌ها 67 شوت به طرف دروازه رقبا زده که تنها دو تا از این شوت‌ها تبدیل به گل شده است.

این یعنی که هر مربی دیگری در تابستان جانشین یورگن کلوپ شود باید برای ترمیم خط حمله این تیم و جذب مهاجم یا مهاجمانی که قدرت گلزنی بالایی داشته باشند دست به کار شود کما اینکه بعید نیست این آخرین فصل حضور محمد صلاح در آنفیلد باشد.

دیگر خبرها

  • 66 عددی که قهرمانی را از لیورپول گرفت!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۶ فروردین
  • حذف زودهنگام زنان ایرانی از مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در رقابت‌های جنوب استان
  • آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در همدان
  • رقابت ۲۵ هزار دانش آموز بویراحمدی در مسابقات قرآن
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران خوزستانی
  • پاروزنان روئینگ عازم کره جنوبی شدند
  • برترین چابکسواران رقابت‌های سوارکاری امروز گنبدکاووس