Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه کودک سیما، راحله امینیان مجری برنامه به خانه بر می گردیم در سحرگاه جمعه چهاردهم رمضان به همراه دختر روزه اولی اش باران کنگرلو میهمان برنامه سر سفره خدا می شود.

راحله امینیان متولد 26 شهریور 57 است و تحصیلاتش را در رشته روان‌شناسی مقطع کارشناسی ارشد به پایان رسانده و اولین حضور رسانه‌ای‌اش در سال 76 و برنامه‌ای در رادیو تهران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن با اجرا در شبکه 2 در کنار مرحوم فریورکیان برنامه «برپا برپا» را اجرا کرد و از سال 81 مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم» بوده است.

گفتنی است امینیان در همه اجرا های تلویزیونی و همچنین در عرصه های مختلف زندگی شخصی اش خارج از قاب دوربین سیما نیز از چادر به عنوان پوشش خود استفاده می کند. همچنین امینیان همسر علیرضا کنگرلو مجری رادیو می باشد که ثمره این ازدواج یا همان باران کنگرلو در برنامه سر سفره خدا سحرگاه جمعه به عنوان یک کودک روزه اولی مادر را همراهی خواهد کرد.

سر سفره خدا برنامه سحرگاهی شبکه کودک سیماست که همه روزه در فضایی پرنشاط و متفاوت با میهمانانی جدید و داستانهایی جذاب میهمان خانه های کودکان ایرانی می شود.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اقدامی جهادی و در راستای تداوم ارائه خدمات به مناطق محروم و دور افتاده، با اجرای خط انتقال جدید و اصلاح شبکه داخلی روستای دره دول بخش ماژین شهرستان دره شهر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: برای آبرسانی به این روستا خط انتقالی بطول ۳۵۰۰ متر، لوله سایز ۶۳ اجرا و همچنین شبکه داخلی روستا بطول ۵۰۰ با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا گردید.

وی اظهار داشت: همچنین یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی توسط بسیج سازندگی و با همکاری فرمانداری با هزینه بالغ ۱۷۰ میلیون تومان احداث گردید.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه این پروژه در یک مسیر بسیار سخت و صعب العبور با کمک بخشداری، دهیاری و نیروهای مردمی اجرا گردید، تصریح کرد: خدمت بی منت افتخار ماست که موجب رضایتمندی مردم شد.

کد خبر 6096787

دیگر خبرها

  • میدان ونک سه طبقه می شود + جزئیات
  • میدان ونک ۳ طبقه می‌شود
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • میدان ونک تهران ۳ طبقه می‌شود
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین
  • گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن