Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - رئیس هئیت مدیره آب منطقه ای مازندران گفت: ۷۰ درصد اعتبارات ۳۲۰ میلیارد تومانی این شرکت در سال گذشته تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم یخکشی ظهر پنجشنبه درنشست با پیمانکاران این شرکت با بیان اینکه اعتبارات این شرکت در سالهای اخیر بخصوص سال گذشته از رشد بسیار بالایی برخوردار شد گفت: در سال گذشته میزان اعتبارات این شرکت ۳۲۰ میلیارد تومان بود که حدود ۷۰ درصد آن تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی بردباری و همراهی پیمانکاران بومی در شرایط سخت گفت: ما نیازمند افزایش تراز همکاری با مشاورین و پیمانکاران بومی هستیم و معتقدیم در شرایط جدید باید پیمانکاران قدیمی ما ارتقاء و پیمانکاران جدید شکل بگیرند و وارد عرصه کار شوند.

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران: از ایجاد و توسعه ظرفیت اشتغال توسط پیمانکاران بومی به عنوان یکی از انتظارات شرکت یاد کرد و گفت: با شکل گیری این سازمانها و نهادهای حقوقی باید بسیاری از جوانان تحصیل کرده استان در آنها بکارگیری شوند و در چتر حمایتی پیمانکاران بومی قرار گیرند.

رئیس هیئت مدیره آب منطقه ای مازندران با اشاره به برنامه های این شرکت در بخش طرح های آبرسانی از جمله احداث تصفیه خانه های آب شرب به میزان ۳۰ مترمکعب در ۹ مجتمع آبرسانی تصریح کرد: پیمانکاران استانی ما در طرح های ملی بخصوص طرح آبرسانی نقش و حضوری ندارند و این مستلزم تمایل بیشتر و تلاش و ظرفیت سازی بیشتر پیمانکاران بومی است.

یخکشی توجه به کیفیت از سوی پیمانکاران را امری مهم برشمرد و یادآور شد: کیفیت سبب ادامه کار و موجب رضایتمندی متولیان و کارفرمایان شده و بستر تداوم ارائه خدمت را فراهم خواهد کرد.

وی با تأکید بر ضرورت انطباق پذیری پیمانکاران با شرایط جدید امر مشارکت، سرمایه گذاری، اجرای طرح به روش طرح و ساخت را ازجمله مقولات جدید مورد انتظار دولت از پیمانکاران بومی برشمرد و گفت: امیدواریم با تعاملی که پیمانکاران بومی در این بخش خواهند داشت شاهد حضور بیشتر پیمانکاران استانی با مدلهای مورد انتظار باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه

گروه اقتصاد و درآمد:چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

به گزارش جماران، مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه 1403 در حدود 75 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به اعتبار 69 هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته، 1402، حدود 9 درصد رشد را تجربه کرده است.

چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

همچنین مرکز پژوهش های مجلس در این گزارش که ذیل بررسی فقر انجام شده، آورده است: اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال 1402 در حدود 56 هزار میلیارد تومان است در حالی که دولت از بودجه سال گذشته حدود 159 هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است! این رقم نشان می دهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود 143 هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.

         

دیگر خبرها

  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد