Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بهرام نیا در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان تهران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی در پایتخت کشورمان اظهار کرد: با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا و تشکیل ائتلاف با رژیم آل سعود و همه حوادث و برنامه‌هایی که آن سوی مرزها رخ می‌دهد قطعا وقوع چنین حوادثی برای نا امن کردن کشور ما دور از ذهن نبوده و بعید به نظر نمی‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این حرکت از سوی داعش بوده ومسئولیت آن را نیز داعش بر عهده گرفته است افزود: طبق شواهد موجود و هم از نظر بررسی‌های صورت گرفته و رصد شده توسط مسؤولان امنیتی تا کنون قطعا این حادثه ناگوار از ناحیه داعش بوده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری پر شور انتخابات مردم ایران در 29 اردیبهشت ماه تصریح کرد: طبیعی است که یک انتخابات با حضور حداکثری بیش از 70 درصدی و با وجودی که هر چهار سوی کشور ما در ناامنی، ترور ، قتل و کشتار است این چنین حماسه‌ای باید برای دشمن تلخ و نا خوشایند باشد.

وی افزود: دشمنان ما وقتی دیدند با نا امنی در منطقه و مشکلات اقتصادی داخل کشور، رکود ، بیکاری جوانان و... مردم ما پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظامشان ایستاده و به خاطر حفظ نظام و آرمان‌هایشان حاضرند همه سختی‌ها را به جان بخرند ولی کوچک ترین خدشه‌ای به نظام و اعتلای نظام اسلامی وارد نشود، نتوانستند تحمل کنند و این اقدام تروریستی را علیه ما طراحی کردند.

بهرام نیا بیان کرد: با توجه به حضور میلیونی ملت ایران در پای صندوق‌ها دشمنان ما خواستند آن لذت و شیرینی را که همه مردم ما و آزادی خواهان جهان اسلام از آن شاد بودند با این اقدام و ایجاد فضای متشنج به کام ملت ما تلخ کنند.

وی با اشاره به اینکه با همه تلاش نیروهای جان بر کف و خدوم امنیتی طبیعی است باز هم ما شاهد ورود برخی افراد تروریستی از نقاط کور باشیم ادامه داد: هدف دشمن از این حرکات نشانه گرفتن نظام و ملت ایران است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: تروریست‌ ها با این اقدام در واقع می‌خواستند به خانه ملت که عصاره تفکر و تبلور ملت ایران است راه پیدا کرده و اقدامات تروریستی خود را عملی کنند.

وی ضمن ابراز تاثر از شهادت تعدادی ازهموطنانمان در این حادثه تروریستی تصریح کرد: هر چند این امر برای ما ناخوشایند، دردناک و ناگوار بود و منجر به شهادت افراد بیگناهی شد اما خوشبختانه جلوی بیشتر شدن اقدامات کوری تروریست‌ها با حضور به موقع مسؤولان امنیتی و حفاظتی گرفته و مشکل بر طرف شد.

بهرام نیا در ادامه با بیان اینکه با وجود چنین حوادثی در کشور وظیفه مسؤولان ما تعامل و وحدت و همگرایی در همه مسائل است افزود: بی شک انسجام و وحدت ملی در به هم زدن معادلات دشمن تاثیر گذار است.

نهادها و مسؤولان باید در مسیر ولایت حرکت کنند

بهرام نیا با بیان اینکه نهادهای امنیتی و انتظامی و همه مسؤلان باید حول محور وحدت و در مسیر ولایت با هم حرکت کنند اظهار کرد: از طرفی هم باید هوشیار باشیم و مسؤولان امر با اشراف اطلاعاتی و آگاهی و اقتدار بیشتر به مسائل کشور ورود پیدا کنند و روی مباحث امنیتی دقت بیشتری داشته باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقاط حساس و کلیدی کشور نیازمند توجه و امنیت بیشتر است گفت: ما باید خیلی خوشبینانه با قضایا برخورد نکنیم و بدانیم که هدف دشمن ضربه زدن به نظام و انقلاب و ملت ایران است.

وی خاطر نشان کرد: ضریب هوشیاری و امنیتی دستگاه‌های کشور باید بالاتر برود چرا که دشمن از هر روزنه‌ای قصد ورود دارد و ما باید جلوتر از آنها حرکت کنیم و روزنه‌های ورودی دشمن را شناسایی کرده و آن را ببندیم.
انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان