Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:54:10 GMT

تازه ترین اقدامات و کشفیات انتظامی استان یزد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۹۰۸۴۲

تازه ترین اقدامات و کشفیات انتظامی استان یزد

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منوچهرنصیری گفت: با توجه به سرقت های سریالی از دامداری ها در حاشیه شهر یزد مراتب در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: با حضور گشت های محسوس و نامحسوس در ساعات مختلف شبانه روز نهایتا ماموران به فردی که در اطراف دامداری ها پرسه زنی می کرد مظنون و او را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول تصریح کرد: با انتقال متهم به اداره پلیس و انجام بازجویی های تخصصی وی به ناچار به این تعداد سرقت احشام از دامداری ها و همچنین دو فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.
نصیری با بیان اینکه طی دستور مقام قضایی متهم روانه زندان شد خاطرنشان کرد: توجه به توصیه های پلیس و انجام اقدامات پیشگیرانه مجرمان را از رسیدن به اهداف شومشان باز خواهد داشت.
***
رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: ماموران پلیس هشت دستگاه خودرو را به علت تخلفات حادثه ساز و همچنین خلافی معوقه متوقف و روانه پارکینگ کردند.
سرهنگ منصور جمشیدی افزود: در راستای برخورد با تخلفات حادثه ساز و در راستای پیشگیری از وقوع تصادفات در سطح معابر درون شهری، ماموران پلیس راهور طرح برخورد با رانندگان حادثه ساز را به مرحله اجرا گذاشتند.
وی گفت: در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس این تعداد دستگاه خودرو سواری را به علت تخلفات حادثه ساز متوقف کردند.
این مسئول ، علت توقیف این خودروها را سرعت، سبقت غیرمجاز و حرکات مارپیچ در سطح شهر بیان کرد و گفت: پلیس راهور استان خودروهایی که دارای تخلفات حادثه ساز باشند توقیف و روانه پارکینگ خواهد کرد.
رئیس پلیس راهور استان یزد ضمن هشدار به افرادی که با رانندگی پرخطر، جان دیگر شهروندان را به خطر می اندازند تصریح کرد: امیواریم تمامی رانندگان با رعایت قانون و احترام به دیگر رانندگان باعث کاهش سوانح و حوادث
ترافیکی در سطح شهر شوند0.
***
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری سارقان دخل زنی که اقدام به سرقت مقادیری وجه نقد از سه مغازه در شهرستان کرده بودند خبر داد.
سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقع یک فقره سرقت دخل زنی در شهرستان اردکان به مبلغ 80 میلیون ریال موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه سارقان را در یکی از استان های شرقی کشور شناسایی و با اخذ نیابت قضایی نسبت به دستگیری آنان در یک عملیات پلیسی اقدام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان و بازجویی های فنی و تخصصی به سه فقره سرقت دخل زنی به ارزش 150 میلیون ریال اعتراف کردند.
صارقیان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و حسب دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.
***
ماموران پلیس راه یزد-کرمان یک دستگاه کامیون هیوندای را به علت دستکاری و جعل شماره پلاک های خودرو متوقف و روانه پارکینگ کردند.
سرهنگ احمدمظفری رئیس پلیس راه استان یزد اظهارداشت: ماموران پاسگاه پلیس راه هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیونهیوندای را به علت نقص در سیستم روشنایی خودرو متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس راه پس از بررسی خودرو متوجه شدند که راننده اقدام به دستکاری و جعل شماره های مربوط به پلاک خودرو کرده است که به همین دلیل خودروی مذکور به پارکینگ پلیس راه منتقل شد.
رئیس پلیس راه استان یزد با بیان اینکه راننده متخلف به دادگاه معرفی شد خاطرنشان کرد: این فرد سعی داشت که با تغییر رقم های شماره پلاک خودرو تخلفات حادثه ساز خود را از دید ماموران پلیس راه مخفی نگه دارد که با
تیزهوشی ماموران پلیس را، خودرو متوقف و روانه پارکینگ و راننده نیز به دادگاه معرفی شد.
***
مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق فردی را که به عنوان کارگر اقدام به سرقت اثاثیه منزلی به ارزش بیش از 100 میلیون ریال کرده بود دستگیر کردند.
به دنبال شکایت فردی مبنی بر سرقت اسباب و اثاثیه منزلش مأموران پلیس آگاهی بافق جهت شناسایی و
دستگیری سارق، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
با تحقیقات پلیس آگاهی و بازرسی از منزل مالباخته، محرز شد که سارق اقدام به سرقت لوازم خانگی کرده است.
کارآگاهان پلیس آگاهی بافق تحقیقات بیشتر خود را جهت شناسایی سارق را آغاز کردند تا اینکه متوجه شدند از چندی قبل، فردی در منزل آن ها مشغول به کار بوده که پس از اتمام کار، وسایل منزل به سرقت رفته است.
با اقدامات پلیسی آگاهی، محل سکونت متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
متهم در بازجویی های پلیسی به سرقت منزل اعتراف و علت سرقت را انگیزه مالی بیان کرد و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران کلانتری 14 ابوذر این شهرستان در بازرسی از یک منزل در شهر یزد، 31 کیلو هروئین را کشف کردند.
سرهنگ منوچهرنصیری افزود: ماموران کلانتری شهرستان ضمن اطلاع از فعالیت یک قاچاقچی حرفه ای موادمخدر در خصوص تهیه و توزیع هروئین در سطح شهر یزد بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با تشکیل تیمی از ماموران زبده و باتجربه و اخذ مجوز قضایی وارد مخفیگاه متهم شده و ضمن دستگیری این قاچاقچی حرفه ای به بازرسی از منزل وی پرداخته و این مقدار هروئین را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه موفقیت پلیس در این عملیات ها بیش از هر عاملی به همکاری و مشارکت مردم بستگی دارد افزود: شماره تلفن 110 به عنوان پل ارتباطی بین مردم و پلیس آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات مردمی است.
***
ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق ضمن دستگیری چهار نفر توزیع کننده موادمخدر، قریب به دو کیلوگرم انواع موادمخدر از نوع هروئین، شیشه، تریاک و سوخته تریاک را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق با بیان مطلب فوق افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در
راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در ورودی بافق به یکدستگاه پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ بیگلری ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار یک کیلو و نیم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص دو نفر را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده، هردو متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق همچنین در راستای طرح پاکسازی محلات از لوث وجود موادمخدر، دو نفر را دستگیر و مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین، شیشه و سوخته تریاک از آن ها کشف و متهمان را به مراجع قضائی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان خاطرنشان کرد: اعتیاد از پدیده های شوم و پیچیده است که معضل جوامع بشری و تهدید جدی برای انسان هاست و کشور ما هم از هجمه و خطرات آن در امان نبوده و آمار قابل توجهی از خانواده ها و افراد کشورمان را درگیر کرده است.
***
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از کشف چهار هزارو 872 بطری نوشیدنی قاچاق به ارزش 250 میلیون ریال از یک دستگاه ایسوزو یخچالدار در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین منصوری گفت: در پی کنترل محورهای مواصلاتی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به یک دستگاه ایسوزوی یخچالدار مشکوک و جهت بررسی خودرو را به پارکینگ هدایت کردند.
منصوری اظهار کرد: در بازرسی از خودرو این تعداد بطری نوشیدنی قاچاق کشف شد.
وی در ادامه با بیان اینکه خودرو مذکور توقیف و روانه پارگینگ شد گفت: متهم به همراه کالاهای کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند تاکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده ** انتشار: فلاح
irnayazdd@

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد