Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری،محمد ابراهیم یخکشی مدیرعامل آب منطقه ای مازندران در جمع پیمانکاران بومی طرف قرارداد این شرکت با بیان اینکه تأمین کنندگان خدمات و کالا در ساختار مدیریت آب از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند افزود: گرچه پیمانکاران استانی 80 درصد پروژه های این شرکت را اجرا می کنند اما مشارکت آنها بیشتر در پروژه های خرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتبارات این شرکت در سالهای اخیر بخصوص سال گذشته از رشد بسیار بالایی برخوردار شد گفت: در سال گذشته میزان اعتبارات این شرکت 320 میلیارد تومان بود که حدود 70 درصد آن تخصیص یافت.

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران با قدردانی بردباری و همراهی پیمانکاران بومی در شرایط سخت گفت: ما نیازمند افزایش تراز همکاری با مشاورین و پیمانکاران بومی هستیم و معتقدیم در شرایط جدید باید پیمانکاران قدیمی ما ارتقاء و پیمانکاران جدید شکل بگیرند و وارد عرصه کار شوند.

یخکشی از ایجاد و توسعه ظرفیت اشتغال توسط پیمانکاران بومی به عنوان یکی از انتظارات شرکت یاد کرد و گفت: با شکل گیری این سازمانها و نهادهای حقوقی باید بسیاری از جوانان تحصیل کرده استان در آنها بکارگیری شوند و در چتر حمایتی پیمانکاران بومی قرار گیرند.

رئیس هیئت مدیره آب منطقه ای مازندران با اشاره به برنامه های این شرکت در بخش طرح های آبرسانی از جمله احداث تصفیه خانه های آب شرب به میزان 30 مترمکعب در 9 مجتمع آبرسانی گفت: پیمانکاران استانی ما در طرح های ملی بخصوص طرح آبرسانی نقش و حضوری ندارند و این مستلزم تمایل بیشتر و تلاش و ظرفیت سازی بیشتر پیمانکاران بومی است.

یخکشی توجه به کیفیت از سوی پیمانکاران را امری مهم برشمرد و افزود: کیفیت سبب ادامه کار و موجب رضایتمندی متولیان و کارفرمایان شده و بستر تداوم ارائه خدمت را فراهم خواهد نمود.

وی با تأکید بر ضرورت انطباق پذیری پیمانکاران با شرایط جدید امر مشارکت، سرمایه گذاری، اجرای طرح به روش طرح و ساخت را ازجمله مقولات جدید مورد انتظار دولت از پیمانکاران بومی برشمرد و گفت: امیدواریم با تعاملی که پیمانکاران بومی در این بخش خواهند داشت شاهد حضور بیشتر پیمانکاران استانی با مدلهای مورد انتظار باشیم.

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران تکریم پیمانکاران را بخشی از وظایف کارفرما دانست و گفت: این تکریم باید دوسویه و از ابعاد انسانی و قراردادی و حقوقی مد نظر باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد

به گزارش پارس نیوز ، بارش‌های شدید جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی