Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر شهیدان جلالی و بنی اردلان فردا جمعه ساعت 9صبح از مسجد انقلاب بجنورد تا میدان کارگر برگزار می شود به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان شمالی نمایندهمردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم و مسئولان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر دو شهید استان در حادثه تروریستی تهران دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام دعوت آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی به شرح ذیل است:حادثه تروریستی کوردلان تکفیری که مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خانه ملت را هدف قرار داد، بار دیگر ددمنشی و خباثت دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران اسلامی و حقانیت راه این مردم غیور در دنیای پرتلاطم امروزی را عیان کرد. بی شک این حوادث تلخ که به شهادت شماری از هموطنان عزیز از جمله دو شهید هم استانی ما، شهید حسین بنی اردلان و شهید حسین جلالی منجر شد، بسان تمام خون های پاکی که از ابتدای نهضت اسلامی و انقلاب و جنگ تحمیلی تا امروز برای حراست از امنیت، آزادی وآبادانی این کشور و نظام ریخته شده، موجب استحکام و وحدت ملی و تقویت پایه های اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.اینجانبان با محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت این دو شهید بزرگوار را به خانواده های این عزیزان، ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم خراسان شمالی تبریک و تسلیت عرض کرده و از عموم مردم استان، مسئولان و کارکنان ادارات و نهادها دعوت می کنیم در مراسم تشییع پیکر این دو شهید بزرگوار که فردا جمعه ساعت 9صبح از مسجد انقلاب بجنورد تا میدان کارگر برگزار می شود، شرکت کنند. در حادثه تروریستی روز گذشته در تهران 17 تَن از هموطنان به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت سپاه استان از مردم شریف البرزجهت حضور باشکوه در مراسمات شهیدالقدس بهروز واحدی

به گزارش جام جم آنلاین البرز،روابط عمومی سپاه استان البرز طی بیانیه‌ای از مردم شریف استان البرز جهت حضور در مراسم وداع با پیکر شهید، اقامه نماز و تشییع دعوت به عمل آورد.

بسم رب الشهدا و الصدقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

«سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹»

در جبهه جنگ، چون طوفانیم
در راه خدا به عهد خود می‌مانیم
بهروز اگر که رفت، بهروزیم
ما ملت یا حسین و عاشوراییم.
چون روزی ما شهادت است، بسم الله
بهروز بود روزی ما، بسم الله
در واحد راه کربلا، بهروزیم
آزادی راه قدس، بگو بسم الله


سپاه استان البرز ضمن تبریک و تسلیت بابت به شهادت رسیدن شهید القدس بهروز واحدی توسط دشمن سیه دل و ناجوانمرد صهیونیستی، از مردم شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف استان البرز جهت وداع با پیکر این شهید والامقام
همزمان با چهارشنبه هشتم فروردین راس ساعت ۱۵ در خیابان وحدت اسلامی تهران (ضلع جنوبی پارک شهر) دعوت به عمل می‌آورد.

همچنین مردم شریف استان البرز همزمان با پنجشنبه نهم فروردین ماه از ساعت ۱۹:۱۵ می‌توانند از مقابل حوزه ۱۱۷ شهید صدوقی (بلوار هفت تیر نبش خیابان فردوسی) و سپس در مسجد صاحب الزمان علیه السلام در مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام مقام در کرج حضور پیدا کنند.

در ضمن مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر شهید بهروز واحدی همزمان با دهم فروردین ماه پس از نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی کرج برگزار می‌شود و پیکر مطهر ر شهید در امامزاده حسن علیه السلام تدفین خواهد شد.

حضور باشکوه مردم شهید پرور استان البرز باعث آرامش روح آن شهید بزرگوار و تسلای خاطر خانواده آن شهید والامقام و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

روابط عمومی سپاه استان البرز

دیگر خبرها

  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • دعوت سپاه استان از مردم شریف البرزجهت حضور باشکوه در مراسمات شهیدالقدس بهروز واحدی
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد