Web Analytics Made Easy - Statcounter

جغتای- مدیرجهاد کشاورزی جغتای از شکوفه و میوه دادن همزمان درخت سیب در خارج از فصل دراین شهرستان خبر داد.

مهدی دستورانی در گفت وگو با خبرنگارقدس آنلاین در جغتای، اظهار داشت: علت گل انگیزی خارج از فصل این درخت شکوفه و میوه دادن همزمان درخت سیب در جغتای تغییرات جوی و افزایش دور آبیاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه نوع این محصول سیب زرد لبنانی است تصریح کرد: میزان برداشت سیب لبنانی زرد درجغتای ۴۸ تن در هکتار است و این نوع سیب در این شهرستان در شهریورماه به ثمر می نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستورانی افزود: میزان سطح زیرکشت محصول سیب در شهرستان جغتای ۱۵۰هکتار است

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۲ بوستان در پایتخت طی مدت ۲ سال/ وجود ۹۱۷ درخت با بن ۲ متری در تهران

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از احداث ۱۰۲ بوستان در تهران از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ خبر داد.

مهدی پیرهادی در  گفت و گو با ایسنا، در تشریح روند احداث بوستان در سطح شهر تهران گفت: از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ در سطح مناطق ۲۲ گانه تهران ۱۰۲ بوستان احداث شده است که از این میان مناطق ۱۵، ۲۲ و ۲۰ به ترتیب با احداث ۱۲، ۱۰ و ۸ بوستان در صدر جدول احداث بوستان در این مدت قرار گرفته اند و منطقه ۹ نیز بدون احداث بوستان در انتهای جدول احداث بوستان در میان مناطق تهران قرار گرفته است.

وی افزود: منطقه یک در این مدت هفت بوستان، منطقه ۲ با احداث دو بوستان، منطقه ۳ با احداث شش بوستان، منطقه ۴ با احداث سه بوستان، منطقه ۵ با احداث شش بوستان، منطقه ۶ با احداث پنج بوستان، منطقه ۷ با احداث شش بوستان، منطقه ۸ با احداث پنج بوستان، منطقه ۱۰ با احداث سه بوستان، منطقه ۱۱ با احداث یک بوستان، منطقه ۱۲ با احداث سه بوستان، منطقه ۱۳ با احداث یک بوستان، منطقه ۱۴ با احداث پنج  بوستان، منطقه ۱۶ با احداث یک بوستان، منطقه ۱۷ با احداث پنج بوستان، منطقه ۱۸ با احداث شش بوستان، منطقه ۱۹ با احداث چهار بوستان و منطقه ۲۱ با احداث دو بوستان هر یک در این جدول سهمی را به خود اختصاص داده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه ۹۱۷ درخت با بن بالای ۲۰۰ سانتی متر در سطح شهر تهران وجود دارد افزود: یکی از اقداماتی که در این دوره دنبال شد طرح جامع فضای سبز است و در نیمه نخست سال جاری این طرح به نتیجه خواهد رسید. سعی خواهیم کرد در طول این مدت ایرادات را برطرف کنیم. امیدواریم منافع این طرح به مردم برسد و محیط زیست نیز حفظ شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رنگین شدن دشت‌های انابد با شکوفه‌های کلزا + تصاویر
  • عکس/ شکوفه‌های بهاری در گلستان
  • تصاویر درخت مشاهیر در شیراز + فیلم
  • جلوه شکوفه‌های بهاری در کدکن
  • کشف ۱۲۵ کیلوگرم گوشت و آلایشات مرغ فاسد در جغتای
  • (تصاویر) شکوفه‌های بهاریِ سنندج
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک ها | چرا نباید از سفید کننده برای پاک کردن کپک استفاده کرد؟
  • دلربایی کوچه‌ پس کوچه‌های گلستان با عطر بهار نارنج
  • رهاسازی پرنده کمیاب «کورکور» به طبیعت
  • احداث ۱۰۲ بوستان در پایتخت طی مدت ۲ سال/ وجود ۹۱۷ درخت با بن ۲ متری در تهران