Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران ، این شبکه یمنی بدون ذکر جزئیات بیشتر افزود: هواپیمای جنگی متجاوزان با موشک زمین به هوا هدف قرار گرفته است.
این اولین بار نیست که نیروهای یمنی، جنگنده ها و بالگردهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان را هدف قرار می دهند، اواخر فروردین ماه 96 نیز منابع یمنی اعلام کردند که نیروهای ارتش یمن یک فروند بالگرد ترابری نیروهای ائتلاف عربی را در استان «مارب» واقع در شمال شرق یمن سرنگون کردند که درنتیجه آن 13 نظامی کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اقدام ارتش یمن درحالی صورت می گیرد که در ماه‌های آوریل و مارس گذشته (اسفند/ فروردین) گذشته، 123 نظامی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان از سوی تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن کشته شدند.
عربستان از ششم فروردین سال 94 همراه با چند کشور دیگر عربی و با حمایت آمریکا اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرد.
این حملات با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به حکومت و محدود کردن انصار الله صورت گرفت.
حملات ائتلاف ضمن آن که نتوانست ریاض را در رساندن به اهداف خود یاری رساند، تاکنون خسارت های جبران ناپذیر مالی و انسانی را به عربستان و دیگر کشورهای این ائتلاف وارد کرده است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی

تعداد بازدید : 338 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1485 اگرچه در حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، نیروی عمل کننده نیروی هوافضای سپاه بود اما شواهد نشان می‌دهد طرح‌های نظامی وجود دارد که در صورت درگیری وسیع، ارتش ایران نیز دست به اقدام موثر بزند. بر اساس گزارشی که مدت‌ها شبکه التغییر در تحلیل رزمایش ارتش پخش کرده بود و دیده نشده، ارتش ایران برای هدف قرار دادن بندر ایلات به عنوان اقدام مقابله‌ای تمریت کمرده است. گزارش تحلیلی این شبکه تلویزیون اردنی عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • نگرانی از اعتراضات ضدصهیونیستی در عربستان،‌ مصر و اردن
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند
  • شکست ائتلاف ضدایرانی