Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@08:12:10 GMT

ابراز رضایت امام جمعه تبریز از عملکرد فرمانداری

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۹۴۳۸۷

ابراز رضایت امام جمعه تبریز از عملکرد فرمانداری

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در دیدار با کارکنان فرمانداری، با بیان اینکه هرچند عملکرد فرمانداری در مرکز استان به طور معمول تحت سایه استانداری چندان مطرح نمی شود، افزود: اما فرمانداری تبریز وظایف بسیار مهمی در ارتباط با مسائل عمومی جامعه و امنیت و رفاه اجتماعی دارد.
وی افزود: فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت، مسئولیت پیگیری و هماهنگی امور در محدوده شهرستان را انجام می دهد و فرماندار تبریز هم که از مدیران باسابقه و مجرب است در زمینه های مختلف بحمدالله موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آل هاشم با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری، مراقبت از اشتغال پایدار و توجه به حل معضل بیکاری جوانان را مورد تاکید قرار داد و از فرماندار تبریز خواست در این مسایل اطلاعات لازم اعم از پیشرفت ها و یا مشکلات را به موقع به اطلاع وی برساند.
وی، به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره کرد و از اینکه انتخابات در حوزه تبریز در امنیت کامل و بدون مشکل برگزار شد، ابراز رضایت کرد.
به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان تبریز نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از انتخاب فردی مومن، فقیه و یادگار دوران ایثار و شهادت به امامت جمعه تبریز، حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در این جایگاه را مایه وحدت و همدلی مسئولین و مردم استان دانست.
رحیم شهرتی فر با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان تبریز و عملکرد ادارات در حوزه های مختلف، حاشیه نشینی و وضعیت برخی واحدهای تولیدی و صنعتی را عمده ترین دغدغه شهرستان عنوان و ابراز امیدواری کرد ادارات ذیربط در حل این مشکلات همدل و متحد بوده و نتایج حاصل از آن به نفع نظام و مردم عزیز شهر تبریز باشد.
وی، به برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیش از 16 هزار و 400 نفر برگزیده از متن مردم در قالب هیات های اجرایی و نظارت شهرستان تبریز در برگزاری انتخابات همکاری داشتند و خوشحالیم میزان مشارکت در این دوره از انتخابات رقمی چشمگیر بود.
شهرتی فر از امام جمعه تبریز درخواست کرد دستور فعال نمودن شورای هماهنگی و بررسی مسائل فرهنگی شهرستان را صادر کنند تا هماهنگی های لازم بین ارگان های ذیربط بیش از پیش فراهم گردد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار:محمد رستگار
3038/6183

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان ملارد گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید با کیفیت و مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: نام گذاری شعال سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نوعی روایت سازی راهبردی است که نظام حکمرانی باید جهت‌گیری سیاسی و اقتصادی خودش را در آن متمرکز کند. همچنین از همه چرخ دنده‌های کوچک و بزرگ کشور، زیر ساخت‌ها، ابتکارات مردمی، قدرت مدیریت فعالان اقتصادی و فعالان مدیریتی و نیروهای متخصص جوان استفاده شود تا شاهد پیشرفت کشور باشیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر کشور از همه ظرفیت‌های خود استفاده نمی‌کند. از شرکت‌های دانش بنیان باید حمایت کرد که البته دولت جناب رئیسی در این خصوص حمایت‌هایی را انجام داده است. همه این‌ها ابزارهایی هستند که اگر مورد توجه قرار گیرند بدون شک اقتصاد کشور به شکوفایی خواهد رسید. 

خطیب نماز جمعه شهرستان ملارد در خصوص روز کارگر تصریح کرد: اگر کارگر در جامعه از رفاه و امنیت شغلی برخوردار شود آن وقت می‌توان گفت حرکت کشور به سوی پیشرفت، آسان خواهد شد. باید کارگران را تکریم و حمایت کرد زیرا آن‌ها رزمندگان جهاد اقتصادی و ستون فقرات تولید کشور هستند. درآمدشان عادلانه و بیمه، بهداشت، توانمندی و امنیت شغلی آن‌ها تامین شود تا تورم ۵۰ درصدی کمرشان را خم نکند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به روز شهادت شهید مطهری و روز معلم تشریح کرد: وظیفه معلم است که در یک کشور مردم شجاع، آزاده، فهمیده، عاقل، خردمند، متفکر و متخصص پرورش دهد. جایگاه معلم، جایگاه بسیار والایی است و دانش آموز ما باید به معلم شدن افتخار کند. 

امام جمعه شهرستان ملارد در پایان افزود: دولت‌ها موظف هستند نیازهای حداقلی قشری که با روح جامعه سر و کار دارد را تامین کنند تا آن‌ها  به جای تحقیق و پژوهش درباره روش‌های تربیتی جدید به دلیل دغدغه مالی مشغول کار با اسنپ نشوند که چرخ زندگی خود را بچرخانند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها