Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@02:47:41 GMT

خارج کردن توده ۹ کیلویی از بدن یک بیمار +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۹۴۶۰۲

خارج کردن توده ۹ کیلویی از بدن یک بیمار +عکس

محمد غفاری پزشک فوق‌تخصص جراحی سرطان موفق شد که پس از جراحی پنج ساعته این توده ۹ کیلویی را که ۳۰ سانتی‌متر قطر دارد از بدن بیمار پس از پنج ساعت خارج کند.
غفاری عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره این جراحی که منجر به خروج توده ۹ کیلویی از بدن بیمار ۶۰ ساله شد، گفت: این خانم با توده بسیار بزرگ تخم‍دان که حدود ۹ کیلوگرم و قطر ۳۰ سانتی‌متری داشت به این مرکز مراجعه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این بیمار در چند مراکز درمانی دیگر به دلیل بزرگ بودن توده مورد پذیرش قرار نگرفت، اظهار کرد: توده و رحم تخمدان سمت مقابل بیمار از بدن خارج شده است.
پزشک فوق‌تخصص جراحی سرطان در پاسخ به این سؤال که آیا جراحی در این مرکز نادر بود، تصریح کرد: وجود این توده در بدن بیمار چندان شایع نیست.

غفاری با بیان اینکه توده آزمایشگاه برای دریافت اظهارنظر پاتولوژی ارسال شد و منتظر جواب نهایی هستیم، ادامه داد: بیمار به احتمال بسیار زیاد نیاز به شیمی درمانی دارد.
این فوق‌تخصص سرطان درباره دلایل به وجود آمدن تومور تخمدان، گفت: مانند دیگر تومورهای نمی‌توان دلیل خاصی برای به وجود آمدن این تومور ذکر کرد.
وی با اعلام اینکه این عمل پنج ساعت طول کشید، افزود: تجهیزات کافی در این مرکز وجود داشت و با امکاناتی که داشتیم عمل به شکل بسیار کامل مانند پروتکل‌های که در آمریکا و اروپا انجام می‌شود با موفقیت این جراحی به اتمام رسیده است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین