Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادرقادری روز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی احداث مرکز درمانی تخصصی سپاه پاسداران پاوه افزود: بر خلاف تصور دشمنان این قبیل حرکات غیرانسانی مردم ما را بیش از پیش هوشیارتر و آگاهتر می کند وعزم و اراده ملت ما را برای اطاعت از رهبری و حفاظت و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی قدرتمندتر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این حادثه درسی برای ما داشت و آن اینکه باید بسیار هوشیارتر از گذشته باشیم و مسئولان نیز بسیار جدی با قضایای تندروی و افراطی گری برخورد کنند وساده از کنار آن عبور نکنند.
ماموستا قادری افزود: برای دشمنان این مردم و نظام متأسف هستم که با وجود بیش از 38 سال توطئه و ترفند علیه این انقلاب و نظام و شکست های متعدد هنوز دست از دشمنی با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بر نداشته اند.
امام جمعه پاوه گفت: مهمترین درس و پیام حادثه تروریستی روز گذشته تهران این است که دشمنان این مردم و نظام هرگز دست از دشمنی با ما برنخواهند داشت و ما نیز همچون 38 سال گذشته در کنار هم و همراه مسئولان تحت امر رهبر معظم انقلاب خواهیم بود و از ارزشهای خود دفاع و پاسداری خواهیم کرد.
فرماندار پاوه نیز در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مردم شهر پاوه یک پیوند محکم و ناگسستنی دارد که احداث این مرکز درمانی نمونه ای از این پیوند است.
پرویز ایده پور با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته تهران گفت: این حرکات مذبوحانه نمی تواند کوچکترین خللی در اراده مردم ایران برای تداوم همراهی با نظام و تبعیت از رهبری وارد کند.
مسئول سرپرستی موسسه تامین درمان بسیجیان استان کرمانشاه هم گفت: مرکز درمانی و تخصصی پاوه در چهار طبقه و با یک هزار و 200 متر مربع زیربنا احداث می شود.
سرهنگ محمد مقصودی با بیان اینکه برای احداث این مرکز بیش از 10 میلیارد ریال هزینه می شود، افزود: این مرکز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار:محمد هادی زامیاد ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه رمضان، گفت: برای اینکه شعار سال تحقق پیدا کند، مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه جوان و دانشگاهی ضروری است.

وی به نام‌گذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب را متذکر شد، اظهار کرد: همان طور که شاهد هستیم نام‌گذاری سال‌های اخیر با محوریت تولید و اقتصاد بوده است، که این موضوع نشانگر اهمیت تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آحاد مردم است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب امسال نیز موضوع اقتصادی و تولید را در کانون توجه قرار دادند و تولید را محور نام‌گذاری امسال قرار دادند، اضافه کرد: نه‌تنها مسئولان، کارشناسان، کنشگران سیاسی و اقتصادی باید در زمینه تحقق شعار سال باید احساس مسئولیت کنند بلکه لازم است اقشار مختلف مردم نیز با جدیت وارد صحنه شوند.

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: نام‌گذاری امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نشان می‌دهد تا زمانی که ملت پای‌کار تولید نیاید، موفقیت حاصل نمی‌شود و به آن چیزی که باید دست پیدا کنیم، نمی‌توانیم برسیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ضمن ابراز تاسف از اینکه در سال‌های اخیر با وجودی که شعار سال با محوریت اقتصاد بوده به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم، ادامه داد: دلیل این موضوع چیزی جز این نیست که احساس مسئولیت و دغدغه‌ای که موردنیاز باشد در جامعه و در لایه‌های مختلف اجتماعی شکل نگرفته است.

وی با تأکید بر لزوم همراهی مردم و مسئولان در تحقق شعار سال، تصریح کرد: مردم اگر پای‌کار بیایند و مسئولین نیز همراهی کرده و موانع تولید را رفع کنند در آن صورت شعار سال جامه عمل می‌پوشد و رضایت همگانی شکل می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از وضعیت ۵ کولبر سقوط کرده در کوه «ژالانه» پاوه
  • حادثه کوهستانی سقوط ۴ نفر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ ظرفیت در تهران
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است