Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا در حالی باشگاه پرسپولیس را در پرونده آنتونی گولچ به پرداخت یک میلیارد و دویست میلیون تومان محکوم کرده که این باشگاه قرارداد او را ۶۶۰ میلیون تومان اعلام کرده بود.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در حالی در پرونده شکایت آنتونی گولچ محکوم شد که پیش از این بارها رسانه‌ها به این مورد اشاره داشتند و هر بار مسئولان باشگاه پرسپولیس در مور پرونده این بازیکن تاکید کردند که این باشگاه تخلفی در مورد گولچ مرتکب نشده و بر عکس آنها شاکی هستند که چرا گولچ رفته و به ایران برنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید مسئولان باشگاه پرسپولیس متوجه این قضیه نبودند که وقتی بازیکن خارجی ۳ ماه حقوقش عقب بیفتند می‌تواند بعد از یکی دو بار هشدار به باشگاه، قراردادش را فسخ کند. کاری که گولچ انجام داد و برای رسیدن به پول قراردادش از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرد. جالب اینکه باشگاه پرسپولیس هم برای محکوم کردن گولچ به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند و بعد از مدتی کمیته انضباطی این پرونده را رد کرده و خود را مرجع رسیدگی به این پرونده نمی‌داند!

پس از گذشت مدتی فیفا باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت طلب گولچ می‌کند و جای شکرش باقی است پرسپولیسی‌ها راهکار رسیدگی به این پرونده را پیدا کرده‌ و با راهنمایی مسئولان فدراسیون قصد دارند پرونده گولچ را به دادگاه CAS بروند.

روزبه وثوق‌احمدیسرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فدراسیون فوتبال در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: پرسپولیس در این پرونده محکوم به پرداخت ۲۷۷ هزار دلار و همچنین ۴۶ هزار دلار بابت بدهی قبلی (مجموع ۳۲۳ هزار دلار - حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) شده است. باشگاه پرسپولیس فقط یک ماه فرصت دارد تا طلب گولچ را پرداخت کند یا اینکه اعتراض خود را به دادگاه CAS ببرد. اگر قرار باشد باشگاه پرسپولیس این پرونده را به دادگاه CAS ببرد باید مبلغ قابل توجهی را هم به این دادگاه پرداخت کند. در ادامه اگر رای نهایی دادگاه CAS هم به ضرر پرسپولیس باشد آن وقت درصدی به طلب گولچ به عنوان جریمه اضافه خواهد شد.

اختلاف چند صد میلیونی در قرارداد گولچ و آنچه در سازمان لیگ ثبت شده است


همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود مبلغ قرارداد آنتونی گولچ در سازمان لیگ ۶۶۰ میلیون تومان ثبت شده اما چطور وقتی مبلغ قرارداد این رقم است، رقمی که فیفا باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت کرده ۳۲۳ هزار دلار است؟ این در حالی است که گولچ مبلغی را هم به عنوان پیش قرارداد از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد مبلغی باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ اعلام کرده تقریبا نیمی از قرارداد واقعی است که این بازیکن با باشگاه پرسپولیس امضا کرده است. در این مورد منتظر توضیح باشگاه پرسپولیس هستیم.

آمار خیره کننده گولچ در پرسپولیس!


باشگاه پرسپولیس در حالی در پرونده آنتونی گولچ به پرداخت حدود یک میلیارد و دویست میلیون محکوم شده است که این بازیکن آمار خیره کننده‌ای در پرسپولیس دارد. خیره کننده از این جهت که او حتی یک دقیقه هم با پیراهن پرسپولیس به میدان نرفته و بدون حتی یک بازی از پرسپولیس پول گرفته و بعد از جدایی از پرسپولیس هم به عضویت یک تیم کره‌ای درآمد تا در یک فصل از دو باشگاه دستمزد بگیرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

در گزارش خبرورزشی آمده است: گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد