Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@20:19:21 GMT

انتقام‌ خون شهدا در دستور کار جدی سپاه است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۹۵۹۲۵

سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه پیرامون ابعاد حادثه تروریستی روز گذشته گفت: این موفقیت و پیروزی بزرگ را به ملت عزیز و مقتدر ایران تبریک عرض می‌کنم، قاطعیت و تسلط نیرو‌ها در خاموش کردن فتنه قابل تقدیر است به طوری که دیروز تسلط امنیتی و نظامی حاصل شد و واکنش نیرو ها‌ی ما تحسین برانگیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام دیروز یک ناکامی سیاسی دیگری را برای دشمنان ثبت کردوی با بیان اینکه یک ناکامی سیاسی بزرگ دیگری برای دشمنان ملت ایران ثبت شد ادامه داد: این حادثه طرح سیاسی است که قاعدتا در ریاض طراحی شده و محصول مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان است لذا ناکام گذاشتن طرح سیاسی پیروزی بزرگی برای ملت ایران بود به طوری که ملت ایران اقتدار امنیتی مثال زدنی و بی بدیلی را در مدیریت حادثه تروریستی و امنیتی نشان دادند.
ما یک رویای سیاسی را با اقدام دیروز زنده به گور کردیم
او با تاکید بر اینکه ما یک رویای سیاسی را با اقدام دیروز زنده به گور کردیم، گفت: ثابت کردیم که کشورمان مدفن خائنان خواهد بود. تمام تروریست‌ها دیروز کشته شدند اما هیچکدام از نیروهای ما آسیبی ندید. به استثنا پاسداری که به صورت ناجوانمردانه بدون داشتن سلاحی در بدو ورود تروریست‌ها به مجلس شهید شد.
سردار سلامی با بیان اینکه دیروز یک ناکامی سیاسی بزرگ دیگری برای دشمنان ملت ایران ثبت شد، یادآور شد: پاسدارانی که مسئولیت حفاظت مجلس را برعهده داشتند تروریست‌ها را در بدو ورود با مقاومت خود از کنار مردم دور کردند. تروریست‌ها می‌خواستند وارد صحن علنی مجلس شوند که با شجاعت پاسداران جلوی این اقدامشان گرفته شد.
فرماندهان ارشد سپاه مدیریت کار را در دست گرفتند
او ادامه داد: یکی از نکات جالب عملیات این است که مقیاس این عملیات در حد فرمانده حفاظت مجلس بود ولی فرماندهان ارشد سپاه مدیریت کار را در دست گرفتند.
جانشین فرمانده سپاه یادآور شد: وقتی من به مجلس رسیدم دیدم که سردار پاکپور حاضر هستند و مدیریت عملیات را به دست گرفتند و سردار جعفری فرمانده کل سپاه هم در صحن مجلس حاضر بودند و این رمز پیروزی سپاه در عملیات هایش است.
در بحث امنیت ملی با هیچکس شوخی نداریم و انتقام می‌گیریم
او گفت: حقیقت این است که عربستان و همپیمانانش می‌خواستند ایران را در تنگنا قرار دهند ولی در سوریه، لبنان و عراق شکست خورند و در یمن در بن بست قرار گرفته‌اند. همانطور که مقامات عربی گفتند که باید ناامنی‌ها را به ایران بکشیم طراحی‌هایی انجام دادند و قصد داشتند در برنامه سالگرد رحلت امام انجام دهند اما اقتدار امنیتی این امکان را به آن‌ها نداد.
سردار سلامی با اشاره به اینکه ما در بحث امنیت ملی با هیچکس شوخی نداریم و انتقام می‌گیریم، گفت: جهان حرف و عمل سپاه پاسداران ایران را دیده است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، و سالروز شهادت اسوه اخلاق، استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم، در خرم آباد برگزار شد به نقش بی بدیل رزمندگان لرستانی در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دوران جنگ تحمیلی نقش مهم و تعیین کننده‌ای داشت و حضور نیرو‌های این لشکر و رزم جانانه آنان در عملیات کربلای پنج همواره زبانزد فرماندهان است.
سردار علی فضلی افزود: مناطقی که لشکر ۵۷ حضور داشته، همیشه شاهد رزم و حماسه ستودنی فرزندان برومند لرستان بوده و خون پاک آنان، نام آنان را در تاریخ پر آوازه کرد.
 سردار نعمت اله باقری فرمانده سپاه لرستان نیز وجود معنویت را رمز ماندگاری سپاه دانست و گفت: آنچه که نیرو‌های مسلح ما را متمایز کرده معنویت و ولایت پذیری آنهاست. 
حجت الاسلام درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز تعالی معنوی و رشد بالنده برای ساخت سرمایه انسانی مؤمن و کار آمد را از اولویت‌های مهم برنامه سپاه دانست.
 در ادامه ضمن تجلیل از خانواده چند تن از شهدای مدافع حرم و امنیت استان، از اساتید، مربیان و هادیان سیاسی سپاه لرستان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان