Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@13:55:05 GMT

بهنام برزای به زودی در لیگ یونان + عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۹۶۶۲۰

بهنام برزای به زودی در لیگ یونان + عکس

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از رادیو ورزش یونان، به نظر می رسد روند حضور بازیکنان ایرانی در فوتبال یونان همچنان ادامه دارد، بعد از حضور موفق کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی در لیگ یونان، نیما داغستانی به تیم پاناگلالیوس در لیگ دسته یک یونان پیوست و در ادامه مبین میردورقی بازیکن سابق استقلال اهواز به تیم پانسرایکوس پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رادیو ورزش یونان نوشت: بهنام برزای مهاجم و هافبک راست که در سالهای اخیر در تیم استقلال بازی کرده است، دیگر بازیکنی است که با یک تیم یونانی به توافق رسیده است و به زودی راهی این کشور خواهد شد و قراردادش را امضا خواهد کرد. این مهاجم که سابقه بازی برای تیم ملی ایران را ندارد، در تیم هایی چون صنعت نفت و راه آهن نیز در فوتبال ایران بازی کرده است.



در ادامه آمده است که این بازیکن پیشنهاد یک تیم چینی را رد کرده است و می خواهد در تیمی بازی کند که فرصت برای بازی کردن داشته باشد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟