Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ایلانی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور از پیدا شدن جسد مرحوم حسن میرزاده مرد 46 ساله محمودآبادی در محوطه پارک جنگلی نور خبر داد و گفت: پس از حدود سه روز جست‌وجوی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر، نیروهای بسیج، سپاه، آتش‌نشانی، انتظامی و مردمی و همچنین هیأت کوهنوردی شهرستان محمودآباد در ساعت 9:30 دقیقه امروز جمعه جسد مذکور توسط هیأت کوهنوردی شهرستان محمودآباد با مشارکت نجات‌گران جمعیت هلال احمر شهرستان نور و گروه‌های مردمی کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد عصر روز سه‌شنبه وارد پارک جنگلی نور شد و به علت عدم بازگشت راس ساعت 23:53 دقیقه مفقود شدن وی به پایگاه هلال احمر اعلام و بلافاصله تیم‌های عملیاتی این جمعیت راس ساعت 24 همان روز جست‌وجوی خود را برای پیدایش وی آغاز کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نورادامه داد: این جست‌وجو تا امروز با مشارکت نیروهای بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، گروه‌های مردمی شهرستان نور و هیأت کوهنوردی شهرستان محمودآباد ادامه داشت و منجر به کشف جسد شده است.

ایلانی گفت: جسد فرد مفقود شده برای بررسی علت مرگ و سایر موارد قانونی با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌های خراسان‌ جنوبی در آماده باش کامل هستند. 

محمد علی کاووسی، امروز ۱۳ اردیبهشت در گفت وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بنا بر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یسنا زنده پیدا شد
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا
  • یسنا سالم پیدا شد
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله