Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد-معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های ولادت امام حسن مجتبی(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهارکرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد فرخنده امام حسن مجتبی(ع)، ویژه برنامه‌های باشکوهی در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراسم شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) جمعه ۱۹ خرداد از ساعت ۲۱ تا ۲۳:۳۰ در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود که در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ضمن پرداختن به تفسیر موضوعی قرآن کریم، درباره سبک زندگی و کرامت کریم اهل بیت(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه ابوالفضل مشکینی مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ضمن قرائت دعای دلنشین مجیر به مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

حسینی بیان کرد: مراسم روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز شنبه ۲۰ خرداد از ساعت ۱۱:۴۵ تا ۱۴:۱۵ در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی و در دو نوبت قبل و بعد از نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می‌شود و در این مراسم حجج اسلام سید مرتضی حسینی و محمد باقر فرزانه به ایراد سخنرانی می‌پردازند و در ادامه سیدجعفر ماهرخسار مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به اجرای مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌های مذهبی متنوعی در شب و روز ولادت کریم اهل بیت(ع) برای زائران غیرایرانی در رواق‌های دارالمرحمه، کوثر و غدیر در نظر گرفته شده تا این گروه از زائران نیز از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در ارومیه

دریافت 47 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر مراسم باشکوهی با حضور بانوان ارومیه‌ای برگزار شد.

کد خبر 6100458

دیگر خبرها

  • برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت دهه کرامت در اصفهان
  • آماده سازی حرم مطهر رضوی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در ارومیه
  • میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت
  • مازندران در دهه کرامت غرق در جشن و سرور می‌شود
  • اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مازندران
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • شست‌وشوی رواق‌های حرم مطهر رضوی + فیلم
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو