Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- امام جمعه مشهد گفت: عده ای برای کسب قدرت در داخل کشور به حمایت از منافقان روی آورده اند و تمام هستی انقلاب و اسلام را به حراج گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهارکرد: عده ای امروز می گویند ما قدرتمان به آمریکا نمی رسد و به همین دلیل باید مبارزه را کنار بگذاریم و برای این کار خود موضوع صلح امام حسن(ع) را عنوان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام حسن(ع) در آن زمان با این اقدام تلاش کردند اسلام را حفظ کنند تا امویان بر سرنوشت مسلمانان مسلط نشوند که همان زمان نیزعده ای که به دنبال قدرت بودند می گفتند قرآن بهانه است وباید به فکر کسب قدرت بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز نیز عده ای در داخل کشور همین حرف ها را تکرار می کنند و برای به قدرت رسیدن همه هستی انقلاب را به حراج می گذارند تا بر رقبای خود پیروز شوند.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: کار به جایی رسیده که این افراد برای رسیدن به قدرت از منافقین که ناپاک ترین جریان در طول انقلاب اسلامی ایران است دفاع می کنند تا از این مسیر بتوانند افرادی را جذب خود کرده و قدرت را به دست گیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: منافقان از هیچ جنایتی علیه مردم ایران فروگذار نکردند، حتی بیماران بستری در یکی از بیمارستان های اسلام آباد غرب را قتل عام کردند ویا دختر بچه سه ساله ای را زنده سوزاندند، با این وجود عده ای که مدعی مدیریت در این نظام هستند به جای دفاع از خط شهادت، مدافع منافقان شده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هیچ جریان سیاسی نجس‌تر از منافقان نیست و آنها با اقداماتی که انجام دادند روی جنایات پهلوی را سفید کردند وحالا عده ای برای کسب قدرت در کشور از این جلادها حکایت می کنند.

علم الهدی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی تهران تاکید کرد: داعش مولود منافقان هستند بعد از مدت ها نفوذ و برنامه ریزی، حرکت بی ارزش نظامی را در تهران اجرا کرد اما همه دیدند نمایندگان مجلس در کمال آرامش به کار خود ادامه دادند و این تروریست ها بودند که در یک اتاق گیر افتادند و به هلاکت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که نسل اول انقلاب در مقابل منافقان ایستادند،امروز نیز نسل دوم و سوم انقلاب این مسیر را ادامه می دهند که گواه آن برادران شهید تیموری هستند که یکی اول انقلاب در مقابل منافقان به شهادت رسید و دیگر چند روز پیش در مجلس شورای اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد واین نشان می دهد مردم ما تغییری نکرده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: درخواست ها از کنگره آمریکا برای افزایش تدارکات تسلیحاتی برای اوکراین چیزی را عوض نمی کند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سفیر روسیه در واشنگتن در این باره ادامه داد: اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین هم وضعیت را در میدان نبرد تغییر نمی دهد.

آناتولی آنتونوف در ادامه افزود: آمریکا باید در لفاظی های تهاجمی خود نسبت به روسیه تجدید نظر کند. رویارویی دو قدرت هسته ای به نتایج غیرقابل پیش بینی منجر خواهد شد و ما این موضوع را پیشتر هم اعلام کرده بودیم.

این در حالیست که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور پس از آنچه تهدیدهای تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی خوانده شده، دستور آغاز رزمایش‌های نظامی استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی را صادر کرد.

بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، مطابق با دستور پوتین، در این رزمایش آمادگی نیروهای هسته‌ای غیر راهبردی مسکو به منظور انجام عملیات‌های جنگی به بوته آزمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین، در این رزمایش‌های نظامی تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات هسته‌ای غیر راهبردی نیز گنجانده خواهد شد. به گفته وزارت دفاع روسیه، آرایش‌های موشکی در منطقه نظامی جنوبی و نیروهای دریایی در این رزمایش مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 6098607

دیگر خبرها

  • اسلامی: کنفرانس ۲۰۲۴ فرصتی برای تقابل با جریان مخرب علیه صنعت هسته ای ایران بود
  • برادر همسر رهبر انقلاب: به واسطه های چند رجال سیاسی گفتم با هیچ کسی ملاقات نمی کنم /می خواهم در مجلس مستقل باشم
  • رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش : هرکسی عاشق ایران است، هرچه در توان دارد، برای جوانی جمعیت پای کار بیاورد
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی