Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:03:39 GMT

دست کثیف آمریکا در پشت پرده اقدام تروریستی مجلس بود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۹۹۶۳۵

دست کثیف آمریکا در پشت پرده اقدام تروریستی مجلس بود

ارومیه- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: حادثه تروریستی اخیر تهران چهره واقعی سردمداران آمریکا را نشان داد و حمایت آنان از تروریست ها را ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، توکل حیدری ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه دستان آمریکا در پشت این حادثه تروریستی احساس می شود افزود: دست کثیف آمریکا در پشت پرده اقدام تروریستی مجلس بود به‌صورتی که رئیس‌ جمهور شرور و دیوانه این کشور این اقدام را محکوم نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه محکوم نکردن این حادثه تروریستی از سوی رئیس جمهوری شرور آمریکا این موضوع را به خوبی نشان داد ادامه داد: کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند این حادثه را ناشی از شرارت های ایران دانستند و رژیم منحوس آل سعود به عنوان پدر خوانده تروریست ها به یاوه گوی در مورد جمهوری اسلام ایران ‌پرداخت.

حیدری افزود: آمریکا در هر حادثه ای که از اوایل انقلاب تاکنون در کشور اتفاق افتاده، دشت داشته و همیشه از تروریست ها حمایت کرده است؛ دنیا هم می داند که آمریکا حامی اصلی تروریست های داعش است.

رئیس کل دادگستری اظهارداشت: ملت ما تنفر و انزجار خود را از این کشوها که حامی تروریست ها هستند، اعلام می کنند و دنیا و عوامل استکبار باید بداند که ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت فقیه، نظام و سربازان خدوم این مملکت هستند.

حیدری با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه بندگی خدا و صله ارحام است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و با هر کار نیک و صدقه در راه خدا رحمت پروردگار متعال را در دنیا و آخرت به دست آوریم.

وی با اشاره به برگزاری جشن های گلیریزان برای زندانیان بی گناه گفت: ۴۳۰ میلیارد ریال برای آزادی ۴۶۵ نفر از زندانیان بی گناه استان لازم است و مردم متدین باید برای کمک به این عزیزان بشتابند تا خانواده ها و فرزندان این محکومان دچار تزلزل نشوند.

وی ادامه داد: در طول سال های اخیر با کمک مردم و ستاد دیه و مساعدت بانک ها چهار هزار و ۵۰۰ نفر در این استان را آزاد شده اند و در ۱۹ ماه رمضان سال جاری نیز یک جشن گلریزان را برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم پدرهایی را به آغوش گرم خانواده و فرزندانشان برگردانیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: برگزاری گلریزان برای زندانیان که به سبب تخلفات مالی و بدهی‌های کم در زندان‌ها محبوس هستند را نیز باید مورد توجه قرار دهیم که یکی از کارهای حسنه مورد پسند نزد خداوند متعال و عموم مردم است و انجام چنین اقداماتی می‌تواند از بروز آسیب‌های اجتماعی وارد به جامعه و خانواده‌های این افراد در آینده جلوگیری کند.

حیدری تأکید کرد: در ماه رمضان افطاری دادن امر مهمی است ولی چه شایسته است که هزینه سفره‌های رنگین را در این مسیر خرج کنیم تا بتوانیم دل‌ها را به یکدیگر نزدیک کنیم و برای آخرت خود توشه‌ای پربار جمع‌آوری کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۹۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس، نوشت: اقدام مقامات دولت آمریکا در تحریف واقعیت و توصیف خشم و اعتراضات اصیل دانشجویی و دانشگاهی به عنوان یهودستیزی، به منظور توجیه و استفاده از ابزار‌های سرکوب خشونت‌آمیز برای ساکت کردن اعتراضات و تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی فلسطین، چیزی از قبح عمل آنان کم نمی‌کند.

وی افزود: بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

کنعانی تاکید کرد: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان و حقوق بشر برافتاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است